Heeft iemand hier ervaring mee? Afgelopen week bleek bij de standaard controle dat ik te weinig vruchtwater heb. Zeg maar gerust heel krap vruchtwater. Ik heb zwangerschaps diabetes en spuiten insuline. 2 weken geleden was er ruim voldoende water maar ineens is het weg. Het is niet duidelijk of er nu een scheurtje zit in mijn vliezen, ben wel al een poosje incontinent maar jah of daar ook vruchtwater bij zat? Nu lek ik niks meer ook de incontinentie valt mee De baby doet het wel goed is lekker druk en groeit goed Ik heb de aflopen twee dagen long rijping medicijnen gehad en nu..... Geen idee ze weten het hier ook niet zo goed het zou fijn zij als de baby in ieder geval tot volgende week nog in mijn buik blijft want anders moet ik naar een ander ziekenhuis. Iemand ervaring? ? We hebben in mei 2015 ons meisje verloren zonder aanwezige reden dus vinden ook dit weer super spannend en dood eng.
Geen ervaring mee op dit termijn. Alleen toen ik overtijd liep bij onze dochter. Ik wil je veel sterkte wensen.