Pijn ribben ter hoogte van BH band

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kim111, 14 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een zwangerschapsband besteld,komt deze week binnen.
    Ik laat nog wel weten of het werkt!

2. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    Heb je de zwangerschapsband toevallig al binnen? Ben benieuwd of het werkt :)

3. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Wat mij nu ook helpt is van die extra BH stukjes tussen mijn BH zetten.
    Heb ze bij de hunkemuller gehaald. Dat is bedoeld voor als je omvang van je BH net te krap is, dan kun je dat ertussen zetten. Maar doordat hier elastiek aanzit, rekt het lekker waardoor ik minder last heb van mijn BH die daar normaal stevig op vast zit.

4. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb dit met ongeveer 18 weken gehad. Doordat ik een groeispurt had konden m'n spieren het niet meer bijhouden. Verkeerde houding aangenomen en daardoor raakte m'n spieren en aanhechting v/d ribben ontstoken.
    Heb er fysiotherapie voor gehad en echt waar wat een verademing! Na een paar sessies was ik er van af. Je hebt trouwens na de eerste 2x echt spierpijn. Maar geloof me daarna word het echt beter :D

5. Kvinne

Kvinne Actief lid

4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Ik weet precies waar je het over hebt! Ik heb nu al een megabuik dus het is ook niet gek dat onze lichamen protesteren! Ik heb van alles geprobeerd om de pijn te verminderen en ik heb aantal dingen die mij erg helpen;

Zodra je de pijn voelt opkomen niet meer in dezelfde positie zitten, het liefst even op je zij liggen.

Zwemmen waardoor je even echt relaxed op je rug kan drijven (met hulp van drijfdingen) waardoor je lichaam even geen last heeft van de zwaartekracht

En dit helpt me denk ik het meeste, dat is dat zodra het helemaal verkrampt is een tafel oid vind ter hoogte van je bovenkant van je buik, of hoger en je legt je handen erop en die strek je je armen net als je rug, en je zakt door je knieen waardoor je je ribben en rug en armen helemaal strekt, dit is echt een heeeerlijk gevoel! (geen idee of dit een duidelijke uitleg is, zo niet vraag maar raak dan zal ik t anders uitleggen =)

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

6. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb exact hetzelfde gevoel, doe ook kantoorwerk. Ik denk dat het komt door telkens de zelfde houding en buik die nu voortdurend tegen borsten aanduwt.

Deel Deze Pagina