Wat mij nu ook helpt is van die extra BH stukjes tussen mijn BH zetten. Heb ze bij de hunkemuller gehaald. Dat is bedoeld voor als je omvang van je BH net te krap is, dan kun je dat ertussen zetten. Maar doordat hier elastiek aanzit, rekt het lekker waardoor ik minder last heb van mijn BH die daar normaal stevig op vast zit.
Heb dit met ongeveer 18 weken gehad. Doordat ik een groeispurt had konden m'n spieren het niet meer bijhouden. Verkeerde houding aangenomen en daardoor raakte m'n spieren en aanhechting v/d ribben ontstoken. Heb er fysiotherapie voor gehad en echt waar wat een verademing! Na een paar sessies was ik er van af. Je hebt trouwens na de eerste 2x echt spierpijn. Maar geloof me daarna word het echt beter
Ik weet precies waar je het over hebt! Ik heb nu al een megabuik dus het is ook niet gek dat onze lichamen protesteren! Ik heb van alles geprobeerd om de pijn te verminderen en ik heb aantal dingen die mij erg helpen; Zodra je de pijn voelt opkomen niet meer in dezelfde positie zitten, het liefst even op je zij liggen. Zwemmen waardoor je even echt relaxed op je rug kan drijven (met hulp van drijfdingen) waardoor je lichaam even geen last heeft van de zwaartekracht En dit helpt me denk ik het meeste, dat is dat zodra het helemaal verkrampt is een tafel oid vind ter hoogte van je bovenkant van je buik, of hoger en je legt je handen erop en die strek je je armen net als je rug, en je zakt door je knieen waardoor je je ribben en rug en armen helemaal strekt, dit is echt een heeeerlijk gevoel! (geen idee of dit een duidelijke uitleg is, zo niet vraag maar raak dan zal ik t anders uitleggen =) Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
Ik heb exact hetzelfde gevoel, doe ook kantoorwerk. Ik denk dat het komt door telkens de zelfde houding en buik die nu voortdurend tegen borsten aanduwt.