wie koopt er tweedehands kleren voor de beeb?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door heppiedepeppie, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ik was benieuwd of er meer mensen zijn die tweedehands kleding koopt voor de baby. Zelf vind ik het heerlijk om op marktplaats te struinen. Heb eergisteren voor het eerst een shirtje in maatje 50 gekocht. Nieuw...voor 1 euro. Ben een echte hollander :D

Het lijkt me overigens ook leuk om nieuwe dingen te kopen hoor maar soms is het ook belachelijk duur vind ik...

2. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    sommige dingen wel sommige dingen niet... het is maar net of ik wat leuks vind of niet :)

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik heb veel kleertjes in de maten 50-68 geleend van een goeie vriendin. Ze groeien er zo ontzettend snel uit (tenminste die van mij wel), dat sommige maten maar een maandje meegaan. Vind het ook zonde om dan alles nieuw te kopen. Natuurlijk heb ik zelf ook het een en ander nieuw gekocht, maar extra (tweedehands) kleertjes zijn altijd welkom met dat spugen en poepen, haha! Daar heb je niet snel teveel van.
    Ook nu koop ik geregeld een pakket op MP. Al gebruik ik de helft ervan, dan nog scheelt het enorm!

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb veel nieuw gekocht, maar ook een paar leuke merk setjes gescoord via MP, maatje 56 en 62 en je ziet niet eens dat het al eens gebruikt is :D:D:D

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    er zit idd vaak nieuwe kleding bij, want dan hebben mensen zoveel cadeau gekregen dat hun kindje het niet eens aan heeft gehad, of het is hun smaak niet dat kan natuurlijk ook!

6. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

13 dec 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Ik heb zoveel kleding van mijn zoontje dat amper gedragen is! Nu ik weet dat ik een meisje krijg kijk ik ook vaker op 2e hands sites, ze groeien er zó snel uit!

7. umpalumpa

umpalumpa Lid

24 aug 2010
    58
    0
    0
    Hier ook veel tweedehands, er zitten zoveel leuke dingen tussen die er amper gedragen uit zien.

8. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het begin was ik erg stellig; mijn kind krijgt geen tweede hands!
    Maar ja, sommige merkkleding is wel erg duur, maar ook errug leuk!
    Ik kijk nu dus wel eens op mp voor merkkleding en maak er een sport van om het zo goedkoop mogelijk te scoren haha

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik zei ook altijd mijn kind geen 2e hands kleding. Maar heb nu al pakketten op MP gescoord voor 10 tot 12.50 vol met merkkleding. Toevallig vandaag weer pakket met veel Noppies erin. Had ik dat nieuw moeten kopen had het me minstens 300 euro gekost. Ik koop beide. Wat ik niet mooi vind uit zo'n pakket gaat aan de kant, en zodra ons kindje eruit gegroeid is, ga ik het verder proberen te verkopen.

Ligt er wel heel erg aan hoe het eruit ziet, heb een tijd terug eens van mijn schoonzusje rompers gehad die ze 2e hands had gekocht, die waren rijp om er poetsdoeken voor manlief van te maken. Het moet netjes zijn, geen vlekken en niet verwassen.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Precies, op marktplaats kijk ik alleen naar zgan kleertjes dan. En ik koop altijd in de uitverkoop, dan kost t ook geen drol. Oja en wij krijgen allemaal kleertjes van iedereen, dus ik kan gewoon kiezen wat ik mooi vind, de rest gaat naar het leger des heils ;)

11. Tinus

Tinus Actief lid

18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb nu ook wat 2e hands gekocht in hele kleine maatjes, vaak niet of 1 keer gedragen. Rompers koop ik nooit 2e hands, die zijn vaak niet mooi meer en ik vind het idee niet zo fris...

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Voor Levi heb ik al een paar keer een kledingpakket gekocht via marktplaats.
    Nu heb ik heel veel meisjeskleding gehad van vriendinnen/bekenden etc dus hoef daar voorlopig niet naar te kijken( wel zelf voor het leuk wat nieuwe dingen er bij gekocht )

Deel Deze Pagina