20 weken zwanger - vreemde zwangerschapskwaal

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama Jlyn, 8 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 20 weken zwanger en ik heb een 'vreemde' zwangerschapskwaal. Over mijn hele lichaam heb ik spierpijn, het begon gisteravond al, kwam vanmorgen amper me bed uit alles deed pijn en nu met opstaan van stoel of bank gaat ook met moeite en lopen is ook niet prettig.
    Komt het bij iemand bekend voor?

Groetjes!

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Nu je het zegt. Dat heb ik ook gehad. Ik heb het alleen nooit nagevraagd bij de vk. Kan misschien ook te maken hebben met verweking van de aanhechtingen van de spieren of zo?!
    Later trouwens helemaal geen last meer van gehad. Voor hetzelfde geld is het een klein griepje geweest wat ik niet in de gaten heb gehad.

3. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je reactie. Zo irritant kan bijna niet lopen van de pijn. Hoe lang duurde het bij jou?

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Het was bij mij niet zo erg dat ik er bijna niet van kon lopen in ieder geval. Voelde meer alsof ik flink gesport had (zowel borst/armen/benen/billen).

Heeft geloof ik een paar weken geduurd. Kwam beetje af en aan. Vandaar dat ik het ook continu vergat te vragen.

En bij twijfel gewoon je VK bellen!!

5. Tienus26

Tienus26 Actief lid

29 sep 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook. Niet over mijn hele lichaam maar wel mijn rug en buik.
    Echt een spierpijn gevoel. Heb het 2 weken geleden ook een paar dagen flink gehad. Daarna zakte het weer af en nu heb ik het weer. Kan ook bijna niet lopen of staan. Dan moet ik echt gaan zitten.
    Erg vervelend.

6. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het bij mijn benen, rug, buik, armen en Jij enig idee wat het is? Ik kan mn vk niet berekenen, ze zijn er telefonisch te bereiken tot 14:00 uur. Anders morgen maar even bellen als het nog niet over is.

7. Tienus26

Tienus26 Actief lid

29 sep 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb ook geen idee. Zit aan de banden en spieren te denken in verband met de groei maar dan zou je het toch niet ook in je benen en armen moeten hebben.
    Ik ga het donderdag ook even vragen aan de gynaecoloog. Moet dan op controle.
    Ben benieuwd wat je verloskundige er over zegt..
    Jammer dat ze niet meer bereikbaar is dan he... Je zou het het liefst gelijk willen weten. ;)

8. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik heb het alleen weleens in mijn buik..een spierpijn achtig gevoel...maar dan denk ik..zal wel een groeispurt zijn..

Deel Deze Pagina