Wat is dit nou toch allemaal...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door nijntje op de mac, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje op de mac

nijntje op de mac Actief lid

20 jun 2009
    388
    0
    0
    #1 nijntje op de mac, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
    Ik word echt helemaal gek van mijn lichaam, ik ben al een paar dagen misselijk, heb een soort "rillingen" die door mijn hele lichaam trekken en (een soort zenuwen gevoel alleen ben ik niet zenuwachtig) waardoor ik niet kan slapen en nu zie ik ook ineens wazige vlekken, alsof ik in een lamp heb gekeken ofzo... Ik maak me wel een beetje ongerust eerlijk gezegd... Maar vind het ook zo wat om op dit tijdstip de vk te gaan bellen...

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wazige vlekken zien kan door hoge bloeddruk komen en dat is niet ongevaarlijk als je zwanger bent, zie dat je al ver bent ook. Ik zou toch de vk bellen als ik jou was. Succes meid!

3. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ik zou toch even bellen! Dit kan idd komen door een te hoge bloeddruk en dat kan gevaarlijk zijn!

Groetjes Ylona

4. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    En, heb je gebeld?

5. nijntje op de mac

20 jun 2009
    388
    0
    0
    ik heb het toch even afgewacht tot vanochtend, ben toen meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een check maar gelukkig was er niks aan de hand! Bloeddruk was goed, en geen eiwitten in urine, alleen wat ijzertekort. Misschien komt het daardoor, ze kon er niet echt een goede verklaring voor geven maar ik ben in ieder geval wel gerustgesteld! En de baby deed t ook erg goed.

Ik heb later wel wat meer verhalen gevonden over meiden die ook dat onrustige gevoel hebben, apart.... Ik durfte idd te wedden dat m'n bloeddruk gigantisch was, ik voel het namelijk gewoon razen door mijn hele lijf... nou ja misschien onbewust toch spanning ofzo?!... Die lichtvlekken heb ik niet meer gehad vandaag gelukkig

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb dit een paar weken voordat Fenne geboren is ook gehad, de ha zei dat het kwam door soort van hyperventileren. had dit zelf helemaal niet door, dacht altijd dat je dan heel snel en onrustig ging ademhalen ed.
    maar volgens haar drukte de beeb dan tegen de longen en werd de zuurstof naar bepaald gebied in de hersenen afgekneld?!
    volgens haar kwam het vaker voor bij hoogzwangere vrouwen.

anyway, zij vertelde mij rustig te gaan zitten, en even concentreren op ademhaling, en het hielp echt!

ps, dat is stom, ik zie nu pas dat Sophie en ik tegelijk jarig zijn :)

7. nijntje op de mac

20 jun 2009
    388
    0
    0
    Thanx miffy! Die tip hebben ze niet gegeven bij de gyn!

Had idd ook al eens gezien dat je op dezelfde dag jarig bent als Sophie, toevallig weer hè?:D

Deel Deze Pagina