Positieve test, nu bloedverlies :-(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door k84, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Ik heb gisteravond en vanochtend positief getest. de huisarts dacht vanochtend ook al het vruchtzakje te zien bij een echo. Ik verloor afgelopen dagen wat oud bruin bloed, passend bij innesteling dachten we. Nu ga ik net naar het toilet en zie ik helder rood bloed verlies. Nu toch ongesteld geworden? :( of kan dit nog horen bij de innesteling?

2. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    ooooo zoo herkenbaar!
    ik heb vanmorgen positief getest en verlies sinds gisteren ook bloed, gister nog soms rood nu overwegend bruin!

maakt je zoooo onzeker. Het schijnt erbij te horen, ik ga zo even navragen bij de verloskundige!
    misschien kan je de huisarts even bellen??

heb wel gelezen dat door de betere doorbloeding er makkelijker wondjes kunnen ontstaan rond de baarmoeder etc zelfs van hoesten enzo... dus wellicht zoiets?

3. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff maak me echt zorgen :(. Geen kramp nog gelukkig, maarja...

4. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe ver ben je? Ik ben nog niet eens bij een verloskundige. Nu net 4/5 weken denk ik.

5. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb vorige week dinsdag positief getest.
    woensdagavond vrij veel buikpijn gehad en daarna rose afscheiding.
    donderdagavond weer behoorlijk buikpijn en daarna bruine afscheiding.
    zaterdag een veeg helderrood bloed gehad, maar het zet echt niet door.
    ik heb nu sinds zaterdag niks meer verloren.

het is normaal dat je lichaam denkt dat het ongesteld moet worden, en dat kan buikkrampen en soms ook wat bloedverlies geven. vaak is dit wat oud bloed, of nog innestelingsbloed.
    ook kan er een adertje geknapt zijn, waardoor je wat bloedverlies hebt.

dus ja, het kan horen bij een innesteling, maar je zou ook ongesteld kunnen worden.
    wacht even af of het door gaat zetten.
    ik loop al 2 weken rond met buikpijn, schijnt ook normaal te zijn.

ik denk dat als je echt veel bloedverlies gaat krijgen en ook buikpijn, dan je er dan vanuit kunt gaan dat je ongesteld wordt.

het is even afwachten, hoe moeilijk ook...sterkte!

6. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    idem dito!
    ik had afgelopen zaterdag ongesteld moeten zijn... dus veel langer dan 4 weken zal t niet zijn!

moeilijk he, die onzekerheid...

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Rot is dat he, Als het veel helder bloed is (meer dan een maandverbandje) ja dan klinkt dat niet erg positief maar als het een beetje is kan het ook niks ernstigs zijn, er zijn mensen die een soort van "ongie" zijn tijdens hun zwangerschap.
    Hebben jullie geen buikpijn?
    Ik zou over een paar dagen weer testen, is de test donkerder dan toch even vk bellen. die kan best even kijken of het termijn klopt of dat er uberhaupt iets zit op de goede plek.
    succes..duim voor jullie!

8. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey,

Ik heb geen echte last van buikpijn, maar het rommelt wel een beetje. Is ook niet meer dan een maandverbandje, maar we gaan wel in die richting. Baal echt, zeker omdat de huisarts vanochtend zei het vruchtzakje te zien. Ik zal moeten afwachten, dat weet ik. Huisarts zou me vanmiddag nog terugbellen. Assistente zei meteen: bloedverlies, dat is dan denk een miskraam. Lekker kort door de bocht, maar miss wel gelijk :(

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bloedverlies hoeft niet te persee een mk te zijn!!

Mijn collega heeft ongeveer 2 weken bloedverlies gehad. Helder rood tot bruinig.
    En heeft de 20ste een gezonde zoon op de werld gezet!!

10. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Nou het bloedverlies is gestopt. In ieder geval voor nu even denk ik. Was in totaal misschien net een maandverbandje vol. Vreemd dat het nu plots ook weer is gestopt. Menstruatie heb ik meestal 3 dagen. Misschien dan toch horend bij innesteling? Heb de huisarts nog gebeld. Die zei dat het zowel bij innesteling als miskraam kon horen, maar dat ik moest afwachten. Ik mag volgende week komen voor eventueel een inwedige echo om te kijken of het vruchtje van vanochtend nog aanwezig is. Ik hoop het zo. Heb vanavond op zelfde tijdstip als gisteren nog een zwangerschapstest gedaan. Tweede streep was evendik als gisteren. Maargoed na een miskraam heb je denk ik de hormonen ook nog wel even in je bloed,toch? Weet iemand hoelang normaal gesproken?

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kan wel 3 weken duren, soms zelfs langer.

12. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn test was vandaag nog donkerder dan gisteren. Kan dat als het een miskraam geweest zou zijn? Heb ongeveer evenveel gedronken en zelfde tijd getest. Heb vandaag wat meer last van mijn borsten en ben behoorlijk moe (sinds gisteravond geen bloedverlies meer gelukkig). Ik voel me nog zwanger, hoop het zo! Volgende week echo,dus ik moet nog even afwachten. Hoop dat de test aangeeft dat het inderdaad geen miskraam was. Hoe is het bij jullie?

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja dat kan maar maak je niet al te druk, misschien is het wel niks ernstigs dus ga er niet gelijk van uit.
    verlies je nog steeds bloed?
    misschien kun je je vk even bellen voor een vroege echo.
    ik duim voor je!

14. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Helaas is mijn bruinige bloed ook overgegaan is helderrood... Gisteren nog vaag maar vanmorgen op de wc was t echt best veel...

Ik baal zo ontzettend! Voelt gewoon niet goed... :( bah! (Sorry moest t even kwijt)
    Hoop voor je dat t bij jou allemaal rustig blijft!!
    Voor mijzelf geloof ik t niet meer dat t gewoon wat bloedverlies is...

Sterkte meid!

15. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

het bloeden is bij mij geheel gestopt. Ook geen bruine afscheiding meer. Dus eigenlijk 1 middag ongeveer 1 maandverbandje. Ik heb nog wel last van mijn borsten etc. Ga straks weer een testje doen om te kijken hoe het verloop eruit ziet. Ik mag volgende week bij de huisarts een inwendige echo laten maken. Hopelijk dan wat meer duidelijkheid.

Vervelend kaatje. Heb je veel bloedverlies? en krampen? Ik heb gelukkig geen krampen gehad en gezien het maar zo kort was probeer ik nog even positief te blijven...

16. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Hoi!

Geen krampen, wel zeurderig gevoel in mijn onderbuik... Wat ik met mijn menstruatie altij heb...

Bloeden is wel minder geworden, maar helaas nog niet gestopt. Denk dat ik zo maar even een verloskundige of mijn HA ga bellen voor advies, dat had mijn MDL verpleegkundige wel aangeraden in ieder geval... (Ik heb nl ziekte van Crohn)

Pfff duidelijkeid zou wat dat betreft wel fijn zijn!

17. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik had had vorige maand een heel licht positieve test. Heb 4 weken lang bloedverlies gehad en geen krampen. Helaas is dit toch uitgelopen op een vroege mk maar geheel zonder krampen. Ook bij mij hadden ze een vruchtzakje gezien. Ik denk als het bloeden gestopt is en je je nog zwanger voelt je je geen zorgen moet maken. Ook wat jij zegt dat je test donkerder is geworden lijkt mij een goed teken. Bij mij had ik 2 weken na de eerste licht positieve test nog steeds een heel licht streepje.

18. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het bloeden is net weer begonnen. Zo erg :(. Vooral de onzekerheid...

Wat rot voor je kwebbel, hoop dat het snel goed raak gaat zijn!

Hou mij maar op de hoogte kaatje! Ik ga voor je duimen.

19. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    En hoe is. Vandaag gegaan?

20. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ik zou wel even een verloskundige bellen, zodat ze even kan kijken of alles goed is!! Maar het kan alles zijn... In die link staat wat voor bloedingen je allemaal kan krijgen tijdens 1e trimester en er staat ook bij dat je altijd moet bellen ;)

Succes!!

Deel Deze Pagina