Hallo allemaal, Ik ben mijn vorige menstruatie niet ongesteld geworden, alleen wat bruin bloed (oud bloed) en heb nu steeds last van buikkrampen en heel moeten plassen. Ook ben ik soms ineens heel shaggo zonder reden. Ik ben soms smorgens ook misselijk vooral als ik aan het werk ben. Ik werk in de huishouding. Weet iemand of dit symptomen zijn? Ik heb geen last van gevoelige borsten.. Wanneer zou ik kunnen testen?
Hoe zit je cylcus in elkaar? Je zegt dat je bij je vorige periode niet ongesteld bent geworden betekend dat dat je dan al enkele weken overtijd bent? Als dat zo is dan zou ik meteen testen. Symptomen zijn bij iedereen verschillend. Succes!
Bedankt voor de snelle reacties! Ik ben aan de pil dus mijn cyclus is heel regelmatig. Ik heb ook nog nooit eerder gehad dat mijn menstruatie wegbleef.. Dus ik kan nu al testen? Heeft iemand een voorkeur naar een bepaalde test? Bedankt alvast!
Okee dank je wel! Ik vind het wel spannend hoor, ik woon namelijk nog thuis. Maar stiekem hoop ik het wel
Inderdaad even testen ('s ochtends!), wel zo snel mogelijk, want de pil doorslikken is niet goed als je zwanger bent.
Hey! Spannend hoor! Hoelang ben je aan de pil ondertussen? Ik heb namelijk toen ik nog aan de pik was op een gegeven moment hetzelfde gehad ik kon altijd de klok erop gelijk zetten hoelaat ik ongi ging worden en toen ineens was het wat later en heel weinig... Ik ook een test ggedaan harstikke negatief.. Dus ik belde de dokter en zij legde mij uit dat het ook kan komen doordat ik heel lang aan de pil was... Je lijf went er dan zo erg aan dat je gewoon bijna niet meer ongi wordt.. Maar goed ik lees dat het wel welkom zou zijn dus.. Succes met testen!! Laat t even weten als je wilt ik ben wel benieuwd!!
Okee dan haal ik morgen een test, en doe ik die woensdagochtend. Weer iemand of je financieel een bijdrage krijgt als je geen werk hebt? Mocht ik zwanger zijn?
Ja het is zeker welkom! Ik wil heel graag een kindje. Ik ben nu iets langer dan 2 jaar aan de pil. Ik ben nu 19. Is dit lang zat om zo aan de pil gewent te zijn?
Oke bedankt, ik heb nu nog wel werk maar heb geen vast contract dus daar maak ik me een beetje zorgen over. Maar eerst maar even testen
Als je de pil keurig hebt geslikt, is de kans op zwangerschap klein trouwens. Je hebt tijdens pilgebruik een nepbloeding. Dit kan telkens verschillen in intensiteit. Ik had 16 jaar de pil geslikt en mijn pilbloedingen verschilden ook wel eens. Van rood bloed tot alleen wat bruinverlies. Maar het is goed dat je voor de zekerheid even gaat testen! Veel succes!
Ja dat zou ook kunnen inderdaad, maar omdat ik het verder nog nooit heb gehad maak ik me toch wel zorgen haha. Ja ik doe gewoon voor de zekerheid een test, en dan laat ik het even weten
Hallo allemaal, Ik heb vanochtend een test gedaan en deze is negatief. Jammer maar is denk ik toch beter om over een paar jaar Een positieve test te hebben. Heel veel succes allemaal met zwanger worden en mama zijn! En bedankt voor jullie reacties!
Oke! Ergens jammer inderdaad maar wat je zegt, ik denk dat je beter nog even kan wachten Wat ik vertelde van de pil weet ik niet of dat ook al na twee jaar kan.. Ik had het toen ik een jaar of 6 aan de pil was namelijk. Anders even je huisarts bellen misschien. Maar ik denk dat het niet zoveel kwaad kan eigenlijk. Succes ermee!!
Ja ik denk dat ik maar even mijn huisarts bel, ik heb nogsteeds last van hele erge kramp in mijn buik.. Bedankt voor je hulp en tips! En ik denk ook dat het over een paar jaar beter is! Jij ook succes!!