Pijn rond linker eierstok

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wewe, 7 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wewe

wewe Lid

19 feb 2017
    22
    0
    1
    studie en werkzaam in croissanterie
    Delfzijl
    Hi Allemaal,

Ik heb 14 dec een punctie gehad en 17 dec een tp. Eigenwijs dat ik was heb ik op 27 al getest en het was positief, op de testdatum 31 dec heb ik met een digitale test positief getest. Super blij natuurlijk maar ik heb ook al vanaf die datum telkens een zeurende pijn rond mijn linker eierstok, sinds gister is het constant aanwezig en voel ik het bij elke beweging die ik maak. Heb al gebeld met de fertiliteitspoli die moeten nog terugbellen. Het is nog te vroeg voor een echo denk ik want ben pas 5 weken. Ik ben echt bang voor een bbz. Heeft iemand dit ook gehad?

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    O bah zeg, goed dat je wel hebt gebeld. Ik had een bbz op de eierstok, schoonzus had ook pijn op de eierstok en daar zat een flinke cyste die zo groeide dat als ze op de rug lag, je de cyste door de huid zag zelfs...

3. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    @wewe ik heb een bbz gehad, maar niks van gevoeld. Volgens mij voel je dat pas wanneer je eileider knapt.
    Het ook zijn dat je gewoon je baarmoeder voelt die aan het werk is omdat je zwanger bent. Je baarmoeder begint namelijk meteen met groeien. Dat voel je ook als krampen en steken.
    Je weet het natuurijk pas zeker met een echo. Die kan al heel vroeg (bij mij bij 5 weken en 6 dagen) Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat alles goed zit natuurlijk!

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Bij mij was het ook een cyste.
    Bij een bbz is denk ik de eerste pijn de uitstralende pijn naar de schouder en daarna de pijn van geknapte eileider.
    Het zou ook nog pijn van ohss kunnen zijn misschien?

Je krijgt vast een vroege echo met 6wk. Laat ze dan even kijken.

Deel Deze Pagina