hoofdpijn en heel erg moe herkenbaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door trotseblonde, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    hoi meiden,
    ik ben op dit moment bijna zes weken zwanger,en heb behoorlijk veel hoofdpijn,en ben heel heel erg moe,
    heb het idee de hele dag wel te kunnen slapen,en op de dagen dat ik niet werk doe ik dat dan ook maar,
    ook sávonds lig ik om maximaal 21:30 in mijn bed, minder gezellie voor mijn man , maar ok,
    het is het beste te omschrijven als een katergevoel,zeg maar,
    zijn er meer vrouwen hier die dit ook ervaren?
    liefs.

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Ja het kan 1. bij de zwangerschap horen, verandering hormonen enzo. of
    2. een blaasontsteking zijn. Onderschat dat laatste niet. ik heb precies hetzelfde gehad, zelfde symptomen en geen klachten tijdens het plassen! toch moe , hoofdpijn enzovoorts. Hou het in de gaten meis.

Liefs Pina

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    hoofdpijn en moe zijn bij een blaasontsteking?? Nooit van gehoord! Heb zelf ook al een week of 8 dat ik heel moe ben, en vooral afgelopen week steeds hoofdpijn (terwijl ik wel voldoende drink). Had daarentegen voor de zwangerschap eigenlijk elke dag hoofdpijn, dus tis niks nieuws..

4. Kelleyy

Kelleyy Niet meer actief

Bij mij was het vochttekort..
    Wellicht wat meer drinken!
    Ik moet zeggen dat ik toen ik 6 weken zwanger was ook meer last had van alles, dus het kan ook met het hormonen-gedoe te maken hebben.

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he hallo ik heb dat ook hoor
    over het algemeen ben ik misselijk, moe, en hoofdpijn
    en voel ik me 'gewoon'niet lekker

6. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik was de eerste 10 weken ook super moe, maar toen geen hoofdpijn. Voldoende drinken kan idd wel helpen tegen hoofdpijn of iets zoets of zouts pakken.

7. mirela76

mirela76 Lid

11 dec 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Nou ik ben al weken lang moe en wat betreft de hoofdpijn die had ik al heel vaak voor mijn zwangerschap.Ik heb het wel een par keer gehad sinds ik zwanger ben, maar geen idee of dat daarvandaan dan ook komt.

Het is te hopen dat het snel overgaat, anders val ik nog een keer in slaap onderweg naar huis toe.;)

gr. mirela

gr.

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Van hoofdpijn en moe zijn bij blaasontsteking, heb ik ook nog nooit gehoord.

Ik heb ook heel veel last van hoofdpijn gehad, maar dat is nu gelukkig over! Wel ben ik erg moe en heb ook het idee de hele dag wel te kunnen slapen! Dat is ook wel echt iets wat bij de zwangerschap hoort. Vervelend, maar alles voor het goede doel! ;)

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    De hoofdpijn zou veroorzaakt kunnen worden door de vermoeidheid en die hoort er de 1e periode helaas bij.
    Hier waren er zelfs dagen dat ik met m'n dochter (van 20 maanden) gelijk naar bed ging, om 19.00 uur dus... Ik moest me echt tot 20.30 slepen.... Gelukkig gaat het nu weer beter :)

Gefeliciteerd trouwens :)

10. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vooral de vermoeidheid is heel herkenbaar! Dat is gewoon een ramp en daar moet je aan toegeven. Hoofdpijn zou inderdaad een reactie kunnen zijn op de vermoeidheid... Hou vol, het wordt minder!

11. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Ik was ook erg moe en had veel hoofdpijn. Toen ik 15 weken was sloeg dit om en had ik zoveel energie zoals ik nog nooit had gehad!

12. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    hoi hoi ook ik heb tot ongeveer 8/10 weken ook erg last gehad van moe en hoofdpijn dat moe zijn is nu over alleen als ik veel heb gedaan en hoofdpijn heel soms je lichaam is ook erg druk aan het werk

Deel Deze Pagina