Na keizersnede weer zwanger, litteken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Averlhach, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Maak mij niet echt zorgen ofzo, maar wil graag weten of het 'normaal' is en of andere er dus ook last van hebben.

Ik ben nu 16 weken zwanger van onze tweede, waarbij de eerste in een (spoed)keizersnede is geëindigd. Heb dus ook al een aardig buikje omdat ik naar voren groei. ;)

Als ik zit dan zie ik aan 1 zijkant van het litteken de huid helemaal opbollen. Is dit normaal? Ik heb er nu geen last meer van.

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik zie niks aan mijn litteken nu.. ben ruim 15 weken zwanger en ook flinke buik.. het litteken is wel weer wat uitgerekt maar verder niks bijzonders aan..
    geen idee dus of het normaal is.. ff laten zien bij je verloskundige lijkt me..

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier ook nix veranderd aan t litteken, zou t ook ff overleggen met de verloskundige. Wel heb ik vaak steken in en rondom mijn litteken.

4. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Hmm oke, dank jullie wel.

Ga het dan toch nog even navragen.

5. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    aan mijn litteken zie je ook niks maar ik heb er nu wel dagelijks veel pijn aan. dacht eerst dat het mijn bekken waren maar de pijn komt duidelijk van mijn litteken af. heb er heel erg veel pijn aan kan soms bijna niet lopen. ben nu ook wel bang dat het litteken een natuurlijke bevalling niet aan kan. heb nu al zoveel pijn en druk erop, en ben nu 28 weken zwanger, dus ben benieuwd hoe dit gaat zijn als ik straks een paar weken verder ben en zwaarder en dikker.

6. sammie80

sammie80 Actief lid

12 jul 2012
    197
    0
    16
    Ik ben bij de eerste ook bevallen dmv een spoedkeizersnede. Tijdens de tweede zwangerschap(7 maanden na de keizersnede) had ik veel jeuk van mijn litteken en een cm of 3 werd roder en wat opgezet. Dit verdween ook weer regelmatig maar is de hele zwangerschap op blijven spelen, kon geen kwaad. Nu 17 weken zwanger en nergens last van.

Deel Deze Pagina