Hallo dames, Ik wil graag even mij symptomen kwijt. Misschien is het herkenbaar en weet ik een beetje waar ik aan toe ben. 27-9 eisprong gevoeld 3-10 de hele dag menstruatiebuikpijn en lage rugpijn gehad. Dit heeft aangehouden tot gisterenavond. Vanaf 4-10 s'middags en s'avonds misselijk. Komt ineens opzetten en voel me dan echt even heel erg slecht tot kokhalzend toe. Dit is echt maar even. Ook na een sigaret erg ziek (niet meer gerookt)! Al van af vorige weekend ontzettend snel kwaad. Ik stoor me echt aan alles. Sinds een paar dagen niet in slaap komen en weer vroeg wakker zijn. Af en toe wat keelpijn. Het met momenten erg koud hebben. Mijn hondje wil alleen nog maar in mijn armen liggen. 5-10 een ontzettend sterk voorgevoel gehad. Met boodschappen halen en eten koken ineens letten op wat je koopt en eet terwijl ik er op dat moment niet aan het denken ben. Nu de krampen en de rugpijn over zijn heb ik vanaf vanmiddag branderige en jeuken mijn tepels, doet best wel zeer. Normaal voor mijn NOD wel last van mijn borsten maar nooit dit gevoel gehad. O ja en dan de maansteen. Die heb ik op advies afgelopen donderdag gekocht. Heb absoluut geen drang om hem te dragen. Hij ligt op de salontafel, wel in het zicht. Mijn man heeft een klein voorgevoel en dat heeft hij in die 3 jaar nog nooit gehad. Het is zo slopend dat wachten en ik weet als geen ander dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden. Wat denken jullie?
Je zou zwanger kunnen zijn. dieren gaan vaak wel bij je liggen dan om je kindje te beschermen. Wanneer is je nod ? Somige syntomen ken ik wel . en toch word ik ongi. Hoop dat het bij jou anders is en uit draad op roze!
A.s dinsdag is mijn NOD. Kan niet meer doen dan afwachten en dan is het fijn hier even wat op te schrijven. Bedankt voor je reactie!
Oooh! Hartstikke spannend zeg! Het klinkt als zwangerschap, maar ben je recent gestopt met ac? Dan kan het eventueel ontpillen zijn... Hoop voor je dat je een mooie test in handen zult hebben a.s. dinsdag
We zijn al van sept.2008 bezig. We zijn ook enige tijd in zkh bezig geweest en hebben 4iui's gehad. Lichamelijk werd me dit wat zwaar en werd niet meer ongesteld doordat ik veel was afgevallen. Wil voorlopig niet meer terug en het even zo proberen. Er is niets gevonden waardoor het niet lukt. Ik laat wat weten!
Dan kan het zeker niet aan het ontpillen liggen nee! Jeetje... dan heb ik geen idee! Hoop en duim nu helemaal dat de test dinsdag mooi zal zijn!
Ik herken je gevoel van onzekerheid wel hoor, ik voel me sinds een week ook ineens 'anders' heb vandaag zelfs gejankt, iets wat ik never nooit doe, ligt gewoon niet in mijn aart. Ik vind het knap dat mijn nagels er nog netjes uitzien...al begint t knagen wel door te zetten nu..nog even volhouden en dan testen
ohja, en ik snoep me t ongans...( ik hou helemaal niet van snoep, al helemaal niet van drop) en blokjes kaas, en een roze koek....zucht niet van zwangerschap dan maar van snoepen dik
Liz@ Spannend meis ben je al ongi? laat je even weten dinsdag ? Dat is geen on pillen meer hoor meis zolang al bezig. Vreemd ook he dat het niet vindbaar is waar het aan ligt , en ook nog eens gek van te worden. Ik duim voor je dat ongi weg blijft en er een wondertje in je groeit! Hier ook niets gevonden.
Liz, Ons lichaam houdt ons geregeld voor de gek, jammer genoeg! Ik hoop en duim voor je dat 't een zwangerschap is! Symptomen hebben er in ieder geval veel van weg en, ook je hondje is een mooi teken zoals marnat zegt. Ik duim voor je! Laat je ons wat weten? Piri piri, ook voor jou hoop ik op een positieve test binnenkort! Liefs, Fien
Hier nog niets. Denk wel dat het morgen komt. Heb niet meer zo'n sterk voorgevoel en misselijkheid / pijnlijke tepels is een heel stuk minder. Wat ben ik dan teleurgesteld in mijn lichaam, het heeft me dan zooooo voor de gek gehouden!
Goedemorgen, Helaas... wederom niet gelukt. Blij dat ik weet waar ik aan toe ben maar het doet zo'n pijn omdat mijn lichaam me deze keer zo'n hoop gaf. Misschien een voorteken dat het al die signalen gaf (hihihi) We blijven hopen en gaan gewoon na deze baaldag weer verder. Dankjewel voor jullie meelezen!
Sterkte meis....baal maar lekker en strax weer vol goede moed.... Ik baalde vanmorgen ook ff. Maar goed, wat niet is....kan nog komen. Kop op, potitief blijven