zwangerschapsgym in tilburg

Discussion in 'Zwangerschap' started by gevalletje, Jul 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gevalletje

gevalletje Actief lid

May 3, 2008
    254
    0
    0
    Hoi,

Ik ben me aan t orienteren voor zwangerschapsgym maar ik kan niet veel vinden in Tilburg. Wie weet waar ik terecht kan, en nee ik zoek geen yoga. dat vind ik nl heel veel via google.

Groetjes gevalletje

2. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

May 19, 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Meestal heeft je VK hier informatie over. Bij ons staan er van heel veel verschillende aanbieders folders en de VK neemt ook de verschillende mogelijkheden door. Dus ik zou haar eens vragen.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    bij het kraamhotel de meiboom kan je ook terecht voor dit doort dingen en je zou daar wat informatie kunnen vragen. Ik zelf zat bij verloskundige praktijk de vlinder en ook zij kunnen je helpen met een paar adresjes

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Je kunt in ieder geval wel zwangerschapszwemmen bij Stappegoor en in de Reeshof.

Gym weet ik niks van want daar heb ik me niet op georienteerd.

succes

5. draaimolen

draaimolen Actief lid

Apr 22, 2007
    479
    0
    0
    Ik weet niet via wie je de kraamzorg aanvraagt, maar Thebe (Ringbaan West) biedt ook verschillende cursussen m.b.t. zwangerschapsgym e.d. aan, o.a. zwangerschapsgym, haptonomie etc. Vraag daar eens wat info op. Succes!

6. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Ja via Thebe (kraamzorg) kun je een zwangerschapscursus volgen. Wel erg op tijd opgeven, ik heb dat nl zo rond de 20 weken gedaan en kan pas in mijn 34e week terecht (ook mede door zomervakantie).

Share This Page