pijn schaambot

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sahi, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    hallo dames,

ik ben vorige week bevallen en heb sinds gisteren enorm last van mn schaambot. Mn hechtingen doen eindelijk geen zeer meer en nu heb ik hier last van. Als ik op mn zij lig, moet er een dik kussen tussen mn benen, omdat het anders zeer doet. Alsof mn bekken ontzet zijn ofzo. Kan dat? weet iemand hier iets van?

groetjes Sahi

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik denk dat het je bekkenbodemspieren zijn??
    Ik kon bv na de bevalling echt niet stil staan. Deed echt pijn. Na 10 weken ging het goed. En nu heeeel soms voel ik het nog wat. Gaat steeds beter dus.
    Weet natuurlijk niet of dat is waar je last van hebt, maar dit komt iig weer goed:)

3. Iefie

Iefie Niet meer actief

Ik had een enorme druk op mijn schaambot en alles wat er in de buurt lag. Niet echt heel pijnlijk maar wel een vervelend beurs gevoel. Is het zoiets? Ik had er na ca 2 weken geen last meer van! Sterkte!

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Iefie: ja zoiets is het wel. Ik wacht het allemaal nog wel even af, want ik begrijp dat het dus wel weer over gaat en tijd nodig heeft.

5. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Had ik ook.
    Ik heb gedurende mijn hele zwangerschap last gehad van mijn bekken. Ik ben bijna 2 weken na de bevalling weer naar de fysio gegaan omdat ik zo'n pijn had. Ze heeft me oefeninen gegeven en nu bijna weer 2 weken verder gaat het een stuk beter.

Deel Deze Pagina