Hoi, Ik heb sinds een paar dagen af en toe pijn links bij mijn schaamstreek, ook als ik er op druk. Soms heb ik ook pijn in mijn linkerzij. Enig idee wat dit kan zijn? Alvast bedankt! groetjes Puur
hoi nee geen idee, kan van alles zijn, hoeft zeker niet per se met je cyclus te maken te hebben. Mirjam
Hi Miriam, Ok dankje, de pijn is Inmiddels bijna weg. Vanchtend had ik wel even een paar flinke steken in m'n buik, maar ook dat is over. Nu is er wel wat anders raars, wat ik toch graag even aan je voorleg. Ten eerste, ik heb een hele onregelmatige cyclus dus weet eigenlijk nooit wanneer mijn eisprong is. Ik dacht vanochtend laat ik eens beginnen met temperaturen. Ok ik weet dat je eigenlijk na menstruatie moet beginnen, maar omdat het bij mij soms zo lang duurt dacht ik, die gegevens heb ik dan maar vast. Had ik 38,1!!! Terwijl ik me helemaal niet ziek voel... Ik weet het aan de ochtendwarmte, lag nog lekker onder de dekens, en heb later nog een keer gemeten, om 10u was het 38,3 en net zelfs 38,7!!! Ik ga me nu bijna ziek voelen dit te weten...maar ben gewoon aan het werk, heb honger en voel nix behalve beetje drukkend gevoel in onderbuik. Heb je enig idee?? Wederom bedankt! Groetjes Puur