hoi hoi, Zijn er hier vrouwen die siliconen borsten hebben en zwanger zijn? borstvoeding ja of nee? Wij zijn op het moment nog bezig met zwanger worden, maar als het straks zo ver is dan zou ik graag borstvoeding geven maar omdat mijn tepels nog niet helemaal genezen zijn weet ik niet of dat mogelijk is. zou graag hier met wat vrouwen willen praten over hun ervaringen groetjes
Hallo, Ik heb zelf geen silliconen maar ik heb wel een site voor je gevonden dat gaat over borstvoeding geven terwijl je silliconen hebt. Ik hoop dat je er wat aan hebt . http://www.borstenforum.nl/modules.php?file=index&name=phpWiki&op=modload&pagename=BorstVoeding
bedankt voor je reactie zal het eens op me gemak door lezen. gefeliciteerd trouwens zie dat je zwanger ben ben gewoon heel nieuwsgierig wat de ervaringen zijn van vrouwen groetjes
Dank je wel . Ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt. En ook snel reacties krijgt met vrouwen die er ervaring mee hebben. Groetjes,
De VBN heeft eens een thema-nummer gehad over borstvoeding en borstoperaties. Mischien dat je daar iets aan hebt ? Een vrouw die een borstvergroting heeft ondergaan, kan geen borstvoeding geven Niet waar! Bij het merendeel loopt de borstvoeding prima. Er bestaat geen aantoonbaar bewijs dat borstvoeding geven met siliconenimplantaten schadelijk zou zijn voor de baby. Af en toe wordt deze operatie verricht via de tepelhof. Deze vrouwen hebben vaak problemen met de melkproductie, net als iedere vrouw die een incisie in of rond de tepelhof heeft gehad Bron
bedankt voor je reactie zal het op me gemak is door lezen. bij mij is het langs de onderkant van borst gedaan dus heb denk dan nog wel kans om borstvoeding te geven. Vind dat wel iets intiem samen met je baby! mama en baby momentje groetjes
Hoi, Mijn zus heeft een borstvergroting en heeft nu een meisje van 5 maanden. Ze gaf ook borstvoeding allemaal geen probleem. Ze had enkel een paar kleine striemen op haar boobs dat wel en ze waren huge ! Maar dat kan perfect hoor.
hoi tacha, ben blij om te horen dat het toch allemaal kan, ik hoop dat dat mij ook zo zal zijn heeft ze ze al lang? bij mij is het nu net een jaar geleden. groetjes