Ik zat vanavond na het eten even op de bank, ik wou mij bij draaien naar links toe en toen kreeg ik in 1x een scheut rechts onder in mijn buik. Weet iemand wat dit is, of heeft iemand die ook wel eens? Het deed behoorlijk pijn! Ik hoor graag wat jullie er van denken!
je baarmoeder hangt aan banden in je buik, en aangezien je baarmoeder nu natuurlijk flink groeit en zwaarder word trekt dat aan die banden. daar kan je dan die pijn van hebben. dus eigenlijk is het een heel goed teken, je kindje groeit en dat voel je
Ik weet er alles van. Een paar dag echt pijn in mijn onderbuik en vooral als ik in de avond op de bank lig. Gisteren echt pijnlijke steken bij mij eierstokken. Niet echt fijn...
hoi hoi, Ik heb dit regelmatig, ook vaak bij hoesten en draaien wat jij hebt gehad. Soms aan beide kanten, soms aan 1 kant. Waarschijnlijk is dit bandenpijn wat ook al eerder gezegd is. Groetjes Aline
gelukkig dat jullie zeggen dat t bandenpijn is,ik had t vorige week ,midden in de nacht om n uur of 4 wilde ik me omdraaien en ik kreeg m n steek,t voelde alsof ik iets scheurde,maar na n min. of 5 was t weer verdwenen,mijn schoonzus zei al dat t bandenpijn was,maar hoe meer ervaren dames t zeggen hoe beter! liefs sam
Ik heb er gelukkig weinig last van gehad. Tot nu toe 3X 's nachts een heftige steek aan de linkerkant. Verloskundige zei ook dat dit bandenpijn was.
Ik herken goed wat jullie hier schrijven zo werd ik van de week snachts wakker om te plassen uiteraard en kon ik toch niet meer rechtop lopen van de pijn rechts onder in mn buik nouh werd er echt helemaal gek van pfff na een paar dagen is het wel gezakt maar in eerste instantie d8 ik wat is dit??? maarja het hoort erbij en het is voor een goed doel!!!!! Liefs Prisjuh