Hoi, Ik ben nu bijna 8 week zwanger, van ons 2e kindje. Van mn eerste zwangerschap had ik bijna geen buikpijn. Nu van de tweede heb ik vanaf het begin al buikpijn. Zo een paar dagen minder en nu is t de afgelopen dagen vollop terug. Mn buik groeit als kool, ik weet dat t voornamelijk darmen zijn. Wel heb ik het idee dat mn baarmoeder al een stukje boven mn schaambeen uit komt, zover ik dit kan voelen. Als ik met mn vingertoppen steeds een stukje richting mn schaambeen ga. Herkennen meer dames dit? Alsof t buikpijn geeft doordat t ineens groeit als kool?
Hmm.. weet niet of buikpijn en groeien in verband staan. Ben nu bijna 12 weken zwanger van m'n tweede en merk wel dat ik vaak een soort 'beurs' gevoel in m'n buik heb. Mijn buik groeit ook explosief maar dat schijnt wel normaal te zijn bij een tweede. Als je net niet vertrouwt zou ik het gewoon aan de verloskundige vragen.
Misschien een gekke vraag maar hoe voel je je baarmoeder? Mijn buik was de eerste weken ook opgezet,dat neemt nu weer af denk dat me darmen gewend zijn Heb idd vaker gelezen dat bij een tweede of derde je buik sneller zichtbaar is.