Week 10

Discussion in 'Zwangerschap' started by Iba, Aug 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iba

Iba Actief lid

Mar 26, 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

We zitten inmiddels nu in week 10! Super fijn dat het goed gaat met de baby, maart 2015 hadden we namelijk een bbz
    Maar ow ow wat een klachten zeg, ben ontzettend moe, vandaag wel 3/4 uur zitten huilen en heel m'n buik zit verstopt!
    Heb ik op internet gelezen dat ik nu tegen de hormoonpiek zit, heb al 2 kids maar ow ow dit heb ik nog nooit meegemaakt.. Of was het al weer vergeten haha!
    Ook herkenbaar voor jullie dit? En neemt die vermoeidheid en emotie hierna een beetje af weer? Want heb daar toch echt last van hoor! Wil geeneens de stad in, word al moe bij de gedachte maar ook omdat ik het idee heb als ik aangesproken word door een bekende ik ga huilen, om helemaal niks natuurlijk haha 😱
    Ik hoor het graag van jullie!

2. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

Sep 26, 2014
    1,304
    0
    0
    Herkenbaar! Vorige week kwam er nog niks uit mijn handen en sinds een tweetal dagen sta ik na het eten weer de keuken schoon te maken, te stofzuigen en te dweilen, alle kids douchen en de was te doen!

Het komt echt goed!
    Take care!

3. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

Sep 3, 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Uhm.. hier is het nog niet goed gekomen. Nog steeds dood moe. Nou ben ik wel chronisch ziek dus is het misschien ook niet te vergelijken.
    Wat wel anders is zijn mijn emoties, rind die 10 weken was ik wat bitchy...oeps.
    inmiddels ben ik super relaxt maar wel snel huilen om zielige of mooie dingen op tv enzo. Maar dat vind ik minder erg dan dat gebitch, dat was echt totaal niet ik!

4. Iba

Iba Actief lid

Mar 26, 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL

Ooh super fijn om te horen! Ook dat is voor mij herkenbaar.. Savonds lekker stofzuigen enzo! Maargoed.. Heb ook dagen als deze helaas!
    Hopelijk gaat het bij mij ook gauw over!

Jij ook veel succes!

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,630
    5,657
    113
    Zit denk ik zelf ook een beetje in die piek, ben doodop elke dag. Net ook even liggen rusten maar was gewoon diep weg. Schoonmaken heb ik gewoon geen puf voor, stel het steeds uit. Gisteren avond wel even iets gedaan maar alleen even de keuken. Emoties nemen gelukkig niet de overhand, daar was ik wel bang voor haha.

6. Iba

Iba Actief lid

Mar 26, 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL

Goh wat vervelend voor jou dat je er nog last van hebt, en heftig dat je chronische ziek bent!
    Haha dat gebitch komt mij ook bekend voor! Heb kinderen van 6 en 8 en ben blij dat we verteld hebben dan begrijpen ze het ook wat beter allemaal!

Jij ook heel veel succes nog!

7. Iba

Iba Actief lid

Mar 26, 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend dat jij dit ook zo voelt! Heb je er al lang last van?

Succes met alles!

8. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

Sep 26, 2014
    1,304
    0
    0
    Dank je wel!

Oja en uhm bitchy was ook tot een paar dagen geleden :)
    Mijn man vroeg; dit komt ooit wel weer goed toch :cool:

gelukkig zei hij gisteren nog, ah mijn vrouwtje komt weer langzaamaan terug :p

9. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat straks echt wat beter, ik zit nu ook in week 10 en ik begin langzaam weer wat energie terug te krijgen. Gisteren heb ik gepoetst en de was gedaan en boodschappen kunnen doen (met een dreumes van 14 maanden). Had ik twee weken geleden echt niet kunnen doen!

Je hebt wat oudere kinderen zie ik, kunnen ze op zichzelf of met begeleiding misschien een middag naar de speeltuin? Dat je tussendoor kunt bijtanken? Ik kan nu nog mijn dochters dutje er voor gebruiken, maar jij moet er echt even tijd voor maken. Probeer dat bewust te doen! Of als ze op bed liggen lekker even niets doen.

Succes, en echt, het wordt beter!

10. Iba

Iba Actief lid

Mar 26, 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah haha het is sonde voor die mannen zo nu en dan haha! Voor ons ook natuurlijk maar goed! Het is allemaal gelukkig voor even :)
    Mijn man vreesde er ook al een beetje voor, ikzelf kan al bitchy zijn volgens hem, ik vind het wel meevallen ;) Nu ik zwanger ben is het heftiger, met vlagen zegt hij voorzichtig 😆

11. Iba

Iba Actief lid

Mar 26, 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    #11 Iba, Aug 13, 2015
    Last edited: Aug 13, 2015

Dat is super fijn om te horen! Zo gek eigenlijk he, hebben we al 2 kids maar toch kan elke zwangerschap zo anders zijn!
    Ikzelf heb het echt met vlagen, maar dan ook super extreem.. Ik moet mezelf sochtends (helemaal nu in de vakantie) dwingen om te gaan douche en dingen te gaan doen, ook met de kids.. Merk echt dat ik anders weinig doe omdat ik zo moe en ellendig voel. Maar als ik daaraan toegeef dan zit ik echt in zon neerwaardse spiraal en schiet ik er helemaal niks mee op! Afleiding zoeken is super fijn en werkt Het meeste bij mij..
    Ja de kinderen zijn 6 en 8 en dat is idd erg fijn.. We hebben ze het afgelopen weekend verteld, waren daar toch voorzichtig mee gezien de duur van de zwangerschap, de jongste is echt een kletskous en die kan d'r mond nog es voorbij praten.. Maar aangezien ze als de 3 maanden voorbij zijn ze naar school gaan dan maken we ons wat minder druk.. En nu ze het weten helpen ze ook wat meer.. Pakken zelf wat vaker drinken en smeren eens zelf een boterham of ruimen de vaatwasser eens uit.. Super lief! De jongste staat naast m'n bed sochtends, helaas dan om 0700 uur haha en zegt ze mam, omdat je zwanger bent krijg je een "wakker worden massage" dat moet voor de baby ❤️😍 Super lief dus allemaal!

Hopen idd dat de scherpe randjes er idd snel vanaf zijn, en laat die roze wolk maar komen 😊 Bedankt voor je reactie!

Share This Page