2 vragen...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door butt3rfly, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Tijdens de klusrondes heb ik steeds ongeveer een week na m'n eisprong bruin verlies. In de niet-klusrondes had ik dit nooit. Heeft er dan toch steeds bevruchting plaats gevonden en gaat dit dan steeds mis voor m'n ongi en is het dus steeds innestelingsbloed? Of is 't gewoon toeval?

Ik ben vorig jaar geopereerd om een cysten uit m'n eierstok te laten halen (laparoscopische ovariƫle cystectomie). Die cyste kwam volgens de gynaecoloog door gebruik van de Mirena-spiraal. Na het verwijderen van de Mirena heb ik er ook geen last meer van gehad. Hebben cysten of een dergelijke operatie verminderde vruchtbaarheid tot gevolg? En is dit een reden om al eerder dan na een jaar proberen naar de huisarts te gaan?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

je kunt niet zeggen dat als je bruinverlies hebt je dan altijd een innestelingsbloeding hebt, dat kan wel ja, maar hoeft zeker niet zo te zijn. het kan ook toeval zijn dat je dat steeds hebt de afgelopen maanden.
    Cysten en het weghalen ervan hebben geen invloed op zwanger worden. Gewoon geduld hebben.

Mirjam

Deel Deze Pagina