Hoi meiden, Ik voelde me de laatste tijd eindelijk zwanger en was ook echt aan het genieten na wat zorgen om bloedverlies e.d. Maar nu heb ik steeds 's nachts zo'n gevoelige buik. Soms echt buikpijn en trekkend gevoel en dat doet ook wel pijn. Afgelopen nacht had ik het ook en toen ineens zo'n vervelend gevoel alsof er iets in mijn buik vast zat ofzo en toen ik op mijn rug ging liggen voelde het alsof er iets over elkaar heen schoof en weer los schoot Voelde niet fijn. Overdag heb ik geen buikpijn maar wel zo'n zwaar gevoel in mijn buik terwijl ik nog maar een klein buikje heb. Ik herken dit allemaal niet van mijn vorige zwangerschap... Ik heb geen bloedverlies meer gehad dus dat stelt me dan ook wel weer gerust. Ook heb ik het idee dat mijn baarmoeder gigantisch aan het groeien is, alsof het in 1x zijn uiteindelijke grootte aan het aannemen is in plaats van het rustig aan te doen Herkend iemand dit? moet ik me zorgen maken?
Buikpijn 's nachts herken ik zeer zeker! Heb 2 nachten zo een verschrikkelijke buikpijn gehad dat ik wel kon janken van de pijn, was ook ergens aan het begin van de zwangerschap. Er was verder niks aan de hand.. Als je je ergens niet goed bij voelt kan je altijd even de verloskundige bellen om je gerust te stellen.
Als ik buikpijn of krampen heb is het ook bijna altijd snachts! Misschien omdat je dan tot rust komt?
Heel herkenbaar. Bij mij werd door de vk aangegeven dat het echt bandenpijn was. . 2 weken terug heel veel last, naar mijn idee ook een soort groeispurtje gemaakt. Nu nog steeds gevoelig dat wel, maar stuk minder last.
Bedankt voor jullie reacties! stelt me wel gerust. Als ik 's nachts veel last heb gehad van buikpijn lijkt mijn buik 's ochtends ook ineens gegroeid te zijn Bij mijn eerste zwangerschap zag je pas een klein buikje toen ik al 20 weken was en nu heb ik met bijna 14 weken al een zichtbaar buikje die iedere dag lijkt te groeien naar mijn idee.