Hoi meiden, Ik zal maar met de deur in huis vallen. Meestal 1/1,5 dag voor mijn ongesteldheid heb ik oud donkerbruin bloedverlies. Ik heb een cyclus van 28 dagen, ik kan er bijna de klok op gelijk zetten. Dus meestal heb ik maandagavond een druppie oud bloed, dan dinsdag een klein beetje oud bloed en al een klein beetje rood bloed (sorry voor details) en dan woensdagochtend of al snachts zet het door en heb ik 2 dagen veel bloedverlies en dan 3 dagen heel weinig. Nu is mijn vraag; vanaf wanneer is de eerste dag van mijn cyclus? Mijn hub en ik willen binnenkort beginnen met proberen zwanger te raken en het is natuurlijk wel handig te weten wanneer ongeveer mn eisprong is. Korte samenvatting: dag 1 avond: bruin bloedverlies dag 2: bruin bloedverlies + ietsie pietsie rood dag 3: echt ongesteld wanneer 1e dag cyclus? alvast bedankt! ps. heeft iemand door ovulatietesten ineens een heel andere eisprongcyclus ontdekt?
Tegen mij is altijd gezegd dat je dan uit moet gaan van de eerste dag echt roodverlies! Dus voor jou zou dat dag 3 zijn. Ik temp en kan dan zien dat de dag dat ik echt ongi ga worden mijn temp naar benden kelderd.
had het deze cyclus ook en idd als je echt rood erbij hebt dan is het er. dat is dag 1. ik had het vorige wk ook woensdag avond beetje rozig donderdag bruin en vrijdag was het mis toen liep ik leeg en zat ook. daarna nog kleine futjes.