Hallo, Hopenlijk kunt u mij verder helpen. De 14de ben ik ongesteld geworden dit ging gepaard met erg veel bloedverlies en stolsel op de eerste dag. Zo erg dat ik er bijna flauw van viel. Die ongesteldheid heeft maar 3 dagen geduurd. Nu 10 dagen later ben ik opnieuw ongesteld. Ik ben al 6 maanden gestopt met de pil en heb een vrij regelmatige cyclus. De dagen staan in mijn handtekening. Ik heb als het goed is nog geen eisprong gehad dat zou namelijk veel te vroeg zijn. waarom dan toch nu alweer bloedverlies? Zou u mij kunnen vertellen wat dit is? gr Winnie
hoi misschien is je cyclus gewoon een beetje in de war. Is het bloedverlies nu weer hele veel zoals bij een ongesteldheid? Mirjam
Hoi Mirjam. Ja nu gewoon weer helder rood. Vorige echt diep rood. Maar is het niet erg dat er maar 10 dagen tussen zit? En hoe kan ik nu dan mijn vruchtbaarste dagen bereken?
hoi kan een keer gebeuren. Je weet nu alleen niet hoe lang je volgende cyclus zal zijn, ovulatietesten kunnen helpen om je vruchtbare dag te berekenen. Mirjam