Okay we gaan voor een tweede.. Had nog wat ovulatietestjes liggen dus dacht laat ik eens meten.. Maar met een klein huppelend meisje is dat 's morgens allemaal lang niet zo relaxed als voor er een kindje huppelde.. Getest, meteen gekeken en 1 streepje.. Test in de prullenbak en onszelf aangekleed dus denk ong 15 min later test bekeken en zag deze er zo uit.. Zit wel ongeveer rond mijn eisprong denk ik.. Zou het kunnen dat ie eraan zit te komen? Ik ben er echt weer helemaal uit 😉 Help?
Dit is een negatieve ovulatietest. Je hebt de gehele cyclus LH in je lichaam waar de ovulatietest op reageert met een licht tweede streepje. Een ovulatietest is pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Aan de hand van jouw negatieve ovulatietest kun je niet zeggen wanneer je eisprong zal zijn. LH schommelt de gehele cyclus. Bij sommigen lopen de streepjes op naar de LH-piek, bij anderen knalt hij uit het niets. Doortesten dus. Succes!
Okay ja wist wel dat ie nog niet positief was maar herinner me dat mijn testen 3 jaar geleden gewoon wit bleven.. Behalve rondom met vruchtbare dagen en op de dag van eisprong een knaller (maar 1 keer gehad want dat was genoeg haha). Ik zal morgen weer eens testen.. Thanks!