Goedemorgen. Ik heb sinds gisteren een behoorlijk rommelende buik met soms krampjes en een vervelend gevoel. Vanmorgen had ik ook even krampen en toen ging ik naar de wc. Daar werd ik klammig en begon te zweten Weer terug op bed gegaan en het ging weer over. Krampjes zijn nu ook weg Herkennen jullie dit? Ik schrok best wel van het zweten. Hoop dat jullie me gerust kunnen stellen
Dit kan inderdaad kloppen. Je darmen worden nu verplaatst omdat er plaats wordt gemaakt voor de baarmoeder. Hierdoor kunnen je darmen "in de knoop" raken en je bloeddruk kan omhoog gaan door die krampen waardoor je het zweet uitbreekt. Even flink wat mandarijnen eten en vezelrijk voedsel.
Krampen en zweten herken ik wel.. Je darmen gaat wat overactief aan de slag, en dan gaat je bloeddruk op hol.. Ik ben 1 keer flauwgevallen op die manier zelfs. Eerst die krampen en zweten, toen de krampen weg waren, dook mijn bloeddruk omlaag, en ik ook..
Oh dat heb ik ook wel eens en krampen op de plee met als eindresultaat een flinke pot vol mee pindasaus...daarna heb ik nergens meer last van!
Bedankt voor de info Ts heeft het over kramp en zweten tijdens het wc bezoek....niet over een pot vol satesaus
Oh was ik vergeten te vermelden....zweten, krampen au au pffffffffff nogmaals zweten kramp onwijs hoge hartslag bijna puffen van de pijn pffffff
Klinkt als een weeën achting gevoel...ik ken het...mega pijnlijk...dan weet ik weer een beetje hoe het ook alweer voelde
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga zo maar eens wat mandarijnen halen. Het was even schrikken maar ben blij dat ik niet de enige ben. Hoe lang/vaak hebben jullie dit gehad?
De eerste paar weken. Na 12 weken werd het beter. Maar goed,dat is de een voor de ander. Ik had moeite met mijn boodschap twijg mijn vriendin (schelen 3wk) 4x per dag kon!! Hahahaha
Ik heb dat ook één keer tijdens m'n zwangerschap gehad. Dacht dat ik flauw ging vallen. Koud zweet en niet weten of ik nou moest poepen of overgeven. Nadat de boodschap er eindelijk uit was, was het over!
Zojuist had ik wat meer afscheiding in een ietsjes donkerdere kleur. (Sorry voor het vieze praat ) ende schrik slaat me meteen toe.... pfff