erge krampen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door conzeker, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conzeker

conzeker Lid

7 sep 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo
    ik ben 29 weken zwanger
    en heb onwijs veel harde buiken en krampen en steken maar de VK zeg dat het erbij hoort.

wand werk nog maar hooguit 10 uur per week dus dat kan het niet zijn! en zit op kantoor.

maar sinds een week heb ik elke ochtend zulke erge krampen net of je zwaar ongesteld moet worden en begin me toch zorgen te maken, wat kan dat wezen?

heb ook steken in me vagina , de VK zei wel dat die iets was ingedaald maar ook wel weer eruit kwam en zodra ik dan liep weer erin gaat zeg maar. kan dat kwaad dat dat nu al 5 weken zo is? kom de kleine dan vaak eerder of heeft dat er niks mee te maken?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Conzeker,

er zijn veel vrouwen die rond deze tijd last hebben van krampen; indalen en groeispurt zijn de meest voorkomende oorzaken. Je hebt het al wel een tijdje; de één heeft er helaas eerder en langer last van dan de ander. Het wil niets zegen over wanneer de baby komt, maar je moet alleen in de gatne houden dat het niet pijnlijker wordt en dat de krampen niet steeds dichter op elkaar komen. Rust en warmte is het enige dat helpt helaas.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina