Pijn tussen mn benen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tortura, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee mommy's

Ik heb sinds een paar dagen t volgende probleem.. ik krijg mn benen niet meer bij elkaar ik ben 32 weken zwanger.. als ik mn benen bij elkaar doe lijkt het alsof er iets tussen zit dat het trg drukt ook doen die pezen of wat da ook zou moge zitte bij mn lies daar zeer en dus ja heel charmant alles met de benen wijd.. maar wat zou dit kunnen zijn? nja miss is het een domme vraag maar toch vroeg ik het me af want ik waggel al als een pinguin en nu ook nog alles met de benen wijd

Groetjesss

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Is.de kkeine ingedaald? dat kan ook het gevoel geven alsof er iets tussen zit! Ik zit ook met benen wijd...omdat ik me anders geen raad weet met mn buik:p

3. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik weet niet of hij is ingedaald ik voel van alles daar beneden, en als ik mn benen bij elkaar wil doen dan die pezen aan de zijkant van je vagina die drukken mn benen weer terug en bijv benen over elkaar nou da kan ik vergete krijg ik reflex:p mn benen zo weer terug naar buiten heel raar en als ik op google zoek dan krijg ik dingen zoals vrouwen die hun benen niet bij elkaar kunnen houden :p en daarom zwanger zijn heb ik ook vrij weinig aan nja tis wel handig hangt mn buik er ook mooi tussen maar vroeg me af wat he tkon zijn

4. Iefie

Iefie Niet meer actief

Nu je het zegt..ik zit ook iets met mijn benen wijd. Ik probeer ze tegen elkaar aan te duwen maar dat voelt nu heel onnatuurlijk..vreemd..doet geen pijn overigens. Denk wat Pandora zegt wel kan kloppen hoor, dat je kindje misschien is ingedaald.

5. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm nja ik voel die pezen echt aan de zijkant van je binnenkant boven been zelfs wanneer ik loop voel ik t hmm en dat blijft de komende weken nog zo :p? haha gezellig

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier het zelfde. Denk door het indalen.

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja dat blijft zo :D in ieder geval met vlagen :D gezellig he :D

8. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    whahaha JEEJ lopende pinguins hiero :p

9. is iig normaal als je vanaf een bepaalde tijd alleen met je benen wijd kan zitten. Je hebt toch een grote buik ertussen he ;)

10. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Ik heb dat ook aan de binnenkant bij mijn liezen. Ook als ik op bed lig dan kan ik niet goed uit mijn bed komen en niet om mijn buik maar om mijn liezen. Het is een soort van spierpijn. Is het niet wat vroeg voor een baby om in te dalen? Ik heb er dan 2 dus ze zitten niet heel ruim meer, maar dat ze nu al aan het indalen zijn heb ik niet over nagedacht. Ik dacht eerder aan bandenpijn, omdat je banden in verband staan met je liezen. Is er iemand met ervaring hierin?

Deel Deze Pagina