Ik ben nu zo'n 12 wk zwanger en kan niet wachten totdat ik mijn kindje ga voelen. Wanneer voelden jullie je baby voor het eerst, kan dat al met 15 weken ofzo. Ik kan me niet zoveel meer herinneren van mijn 1e zwangerschap. Wel weet ik dat ik bij de eerste keer al met de 7 weken harde buiken had. En nu heb ik dat nog geen een keer gehad. Is dat normaal? Kortom ik wil me wat meer zwanger voelen maar het enige wat ik voel is de vervelende misselijkheid al vanaf week 5 en ben dat echt helemaal zat. Dus tijd voor wat leukere zwangerschaps symptomen zoals baby voelen en harde buiken
Hier voelde ik beide kindjes vanaf 15 weken dus wat dat betreft heb je nog maar een goeie 3 weken te gaan. En bij de tweede had ik ook al rond de 10 weken harde buiken, maar moet zeggen dat ik dat nooit als een leuke zwangerschapskwaal heb beschouwd op die termijn Aangezien het toch niet echt normaal is om dat te hebben op die termijn.
Hier nog geen van beiden... ben vandaag 20 weken zwanger. Als je al eerder zwanger bent geweest, voel je het vast al snel.
Ik voelde onze meid al vrij vlug, althans voor een eerste zwangerschap dan, ik voelde haar al elke dag met 17 weken en wat betreft die harde buiken, heb er pas vanaf week 27 last van, gelukkig niet elke dag en ook niet lang maar van mij mogen ze nog even wegblijven.
Bij Julia voelde ik het vanaf een week of 17/18 kan ik me herinneren. Ik ben heel benieuwd of ik het nu ook al zo snel kan voelen, maar ze zeggen van wel. Dat vind ik echt een heeeerlijk gevoel, eindelijk wat contact ofzo. Harde buiken had ik vanaf 20 weken, en vaak zat, dus die hoeven van mij echt nog niet te beginnen!
Hier nog een ongeduldige hahah, helaas voel ik nog niets. Vorige keer voelde ik het ook pas met 21/ 22 weekjes dus ik denk dat ik nog even geduld moet hebben...
ik voel al wel af en toe wat soort van "plopjes"' in mijn buik, waarvan ik dus eigenlijk wel zeker weet dat het de kleine is en niet mijn darmen. bij het maken van de echo met de combinatie test zei de echoscopist dat ik me gene zorgen moest maken wannee rik het pas laat (rond de 20/22 weekjes) duidleijk zou gaan waarnemen omdat mijn placenta aan de voorkant ligt. dus dat betekend zomar een rare bobbel op mijn buik dat er een voetje beweegt zal niet zomaar gebeuren bij me omdat er zoveel kracht voor nodig is van d ekleine die eerst tegend e placenta aanschuipt en dan pas tegen mijn buikwand. heel veel vrouwen schijnen de placenta aan de voorkant te hebben, helemaal niks raars aan. gr yvon
Bij de oudste voelde ik het met 18 weken voor het eerst bewust. Bij de tweede voelde ik haar al vanaf 12, 13 weken ongeveer. Maar idd bij de oudste de placenta aan de voorzijde en bij de jongste meer zijkant/achterkant.
Met 21 weken voelde ik de kleine met zekerheid, placenta voor. Harde buiken wist ik pas dat ik ze had met 29 weken, omdat ik toen een ctg kreeg. Daarvoor had ik het niet gevoeld. Pas met 32/33 weken ongeveer voelde ik ze zelf opkomen,
mijn placenta ligt langs achter, de kleine voelde ik rond 17 weken, mijn man rond 18 weken, en de buik zien we van buitenaf bewegen rond de 20 weken, en nu al heel goed en veel
Mijn placenta ligt voor boven en ik voel nog geen trappeltjes, maar wel kriebeltjes, en dat verschilt per keer waar het is... Veel onderin mijn buik... Vorige week toen ik hier veel werk had had ik het gevoel dat mijn buik harder was als normaal... Maar of dit nou een harde buik is.... Ik zou het niet weten is dat zo???
Hier voelde ik de 1e met 18-19 weken. Nr 2 al met 13 weken. En vanaf 16 weken ook aan de buitenkant voor manlief. Moet wel zeggen dat ik waarschijnlijk iets minder buikvet heb, tenminste, ik voel het van buitenaf veel duidelijker dan destijds.
Bij de eerste voelde ik het bewegen met 18 weken en bij de 2de met 13 weken eigenlijk al maar wist dat pas zeker met 14 weken toen ik het gevoel kreeg terwijl ik de kleine zag rond zwemmen en bewegen op de echo (was nog iets twijfel geval met 13 weken omdat het ook toch nog iets van darmen had kunnen zijn die rommelden).
Mijn eerste kindje voelde ik met 21 weken en de tweede later week of 22 a 23 dus ben bag dat echt nog even geduld moet hebben meid Liefs edith Mama van mees*
Bij Sem volgens mij rond de 19 weken of iets later...... Bij deze nog helemaal niks, helaas. Ik kan ook bijna niet wachten!
Ik voelde de eerste plopjes met 17 weken. Ik moest me er toen nog wel op concentreren... Ik had nog heel weinig buik dus ik kon op m'n buik op bed liggen en dan concentreren. Dan voelde ik t heel duidelijk. T is trouwens mijn 1e zwangerschap.
Ik kon ook echt niet wachten.... Voor ons is dit ook de 1ste en ik voelde hem al met 15 weken 'wurmen' niet echt schoppen maar meer draaien ofzo.... Nu.... Ik krijg af en toe zulke harde trappen in mijn ribben dat ik af en toe ineens au roep En mijn man gelijk: wat gebreurd er moet ik al bellen?? Onze kleine vind het vooral leuk om met zijn knietjes/ elleboogjes te schuiven langs mijn buikwand Best een vreemd gevoel... Het is dus geen schopper
Met 13 weken voelde ik mijn kindje voor het eerst, maar dat was 3 keer op 1 dag en toen een week niet meer. Inmiddels ben ik 15 weken en voel ik het veel duidelijker en regelmatiger. Mijn placenta ligt achteraan, dat scheelt ook met hoe snel je het kunt voelen!
ik heb precies het zelfde ook de placenta achter en eeste schopje om 17 weken en 18 weken voelde mijn vriend het voor het eerst