Ondragelijke bekkenpijn 40+3wkn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door biancs, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Hai ladies,

Ik moet even wat kwijt, want voor mijn gevoel gaat het niet goed. Bij een week of 37 kreeg ik acute bekkenpijn aan de voorzijde. Met wat rust is het verminderd, en zit het sinds vorige week in mijn rug. Sinds gisteren heb ik ineens weer pijn bij mijn schaambot, alleen kan ik zelfs mijn benen niet meer optillen, laat staan lopen. Staan gaat wel, maar mijzelf verzetten zit er niet in. Daarbij voel ik ook mijn si-gewrichten schuiven bij bewegen. Moet wel zeggen dat mijn tussenwervel schijven versleten zijn, dus misschien dat door de druk en alles, dit zo voel

Wat zeggen jullie? Door sukkelen tot de controle bij de vk (dinsdag)? Of eerder bellen. Paracetamol helpt niet, te veel rust is niet goed omdat alles stijf gaat worden. En bij bewegen schieten echt de tranen in mijn ogen. Vandaag helpt mijn man mij met opstaan en lopen, maar morgen moet ie toch ook weer werken. Ik weet het, ik ben inmiddels overtijd, maar het lijkt mij niet lekker om met deze ondragelijke pijn te moeten bevallen.

Ik ben niet naar de fysio gegaan omdat de wachtlijsten te lang zijn.

2. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Bellen, voor de zekerheid. Helemaal omdat je je zorgen maakt. Hop, niet langer over nadenken maar gewoon even bellen.

3. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Bellen meid, zo kan je ook niet verder..zeker morgen niet. Misschien heeft de vk wel een ultieme tip of een paardemiddel voor je. Wie weet is ze bereid je te strippen om eea te verspoedigen.
    Succes en ik hoop dat je snel je wondertje in je armen mag houden en van de meeste pijn verlost bent.

Deel Deze Pagina