Nou ja de titel zegt het al. Meer dan 1000 foto's weg van het afgelopen jaar. Zijn 1e verjaardag. ZIjn eerste vakantie in barcelona.. Alles weg!!! Kan echt wel janken nu!.
Djeez wat ruk! Hele dikke knuffel, ik zou gewoon een potje gaan janken. Hebben jullie niet toevalling foto's erop staan waar je kan afleiden waar jullie wonen? Misschien kan de eerlijke vinder het bij elkaar puzzelen?
Staat er nog wat op je camera? ik heb wel eens gehoord dat ze gewiste foto's van het memorykaartje soms nog terug kunnen halen.... Vreselijk zoiets. Ik zou de ogen uit mijn kop janken als ik al die foto's kwijt was. Gelukkig heb je wel die van zijn geboorte nog (denk ik?)...
Gewiste foto's kunnen idd. soms nog teruggehaald worden, dus ik zou zeggen; ga met je fototoestel naar een fotograaf! Wat balen zeg! Daarom staan bij ons alle belangrijke dingen (foto + film etc) op 2 externe harde schijven!
Ohhh wauw dus dat zou ik nog kunnen doen.. Dat ga ik meteen proberen.. Denk dat hij tussen het oud papier is gekomen!!
Oh wat ellendig! Ik hoop dat je al is het maar een deel, nog terug vind op het kaartje. En misschien her en der bij opa en oma als je wat door gestuurd hebt ofzo? Wij bewaren foto's op 3 verschillende plekken/computers en op een aparte HD los van het netwerk. Juist voor dit soort dingen en eventuele crash ellende en of kapotte HD's. Heb je nu niks meer aan natuurlijk Maar misschien anderen die dit lezen wel. Maak back ups mensen!! Vooral van dit soort dingen!