Dag dames, Ik had dit berichtje al geplaatst bij de verloskundige hier op het forum, maar was benieuwd of iemand dit herkent. Sinds een aantal dagen heb ik een vervelend gevoel tussen m'n schouderbladen, hoe te omschrijven? Tsja lastig.. Het voelt niet als spierpijn! Het vervelendste gevoel is als ik diep inademen.. Een stekende pijn! Ik heb dit een half jaar eerder gehad, toen mocht ik gelijk naar het ziekenhuis met het vermoedde longembolie wat niet zo bleek te zijn, gelukkig! Ik had toen ook wel een erg hoge hartslag. Nu heb ik alleen die vervelende pijn tussen m'n schouderbladen, vanmiddag met een stukje buiten lopen leek het wel of ik iets meer moeite had met ademen, maar de sneeuw kletterde ook heerlijk in mijn gezicht dus ja. Nu ben ik dus bijna 15 weken zwanger en hoop gewoon stiekem dat iemand mij kan vertellen dat dit bij een zwangerschap hoort Ik ga morgen sowieso even de verloskundige bellen voor advies. Voor de rest verloopt mijn zwangerschap goed, op een (te) hoge bloeddruk na die al met 7 weken geconstateerd is. Groetjes
Ik kan het verband tussen een zwangerschap en dit helaas niet leggen Waarom bel je morgen niet even de huisarts?
Nee ik ook niet dus zou idd morge ff bellen... Heb wel eens last gehad daar maar was meestal maar 1 dag ofzo Succes!!
Ik heb precies hetzelfde gehad rond de dertien weken zwangerschap, bij mij was het een blokkade!Ik had pijn tussen de schouderbladen en die trok langs me flanken naar voren, naar je maag zeg maar!Ik kon ook moeilijk ademhalen en slapen werd een hel!Ik ben naar de fysio gegaan en die heeft me bovenrug flink gekraakt, wel drie keer!Daarna geen last meer gehad!Door stress het eerste trimester ( een van tweeling verloren en bloedverlies) kreeg ik spanning op me rug! Ga even naar de huisarts, misschien ben je er ook zo vanaf!
Ja ik wil straks de verloskundige even bellen. Ze had gezegd dat als er iets was, eerst hun te bellen en dan kunnen hun bepalen of ik alsnog de huisarts moet bellen.. Bedankt meiden!