Helaas vandaag positief getest op corona. Opzich niet heel ziek (goed verkouden,koortsig en moe) maar de pijn tussen mijn schouderbladen is echt vervelend, vooral bij slikken en diep inademen. Meer mensen daar last van gehad? En is er iets tegen te doen? Vorige keer nauwelijks klachten gehad van corona, alleen wat vermoeid dus herken dit ook niet.
Herkenbaar, ik denk dat ik in de hele eerste fase Corona heb gehad en deze klachten heb ik er echt aan overgehouden. Ik was toen benauwd waardoor ik niet diep genoeg kon ademhalen, herken je dat? Zodra ik nu stress ervaar en mijn ademhaling niet onder controle heb spelen dezelfde klachten weer op. De pijn zit echt tussen de schouderbladen en ik was altijd een beetje bang dat het mijn longen waren. Ik merk dat als ik even goed diep inadem en dit een paar dagen goed herhaal de klachten weer weg zijn.
Herkenbaar. Ik had ook pijn in mn rug. Pcm hielp redelijk goed. Maar als je het niet vertrouwd even bellen met de HA
Zelfde ervaring als Luna. Ik had tijdens Corona ook een dubbele longontsteking dus daar kwam het toen door. Daarna nog heel lang last ervan gehad, maar dat bleek uiteindelijk te komen door verkrampte spieren en verkeerde manier van ademhalen. Nu soms nog steeds, maar met ademhalingsoefeningen krijg ik het snel weer weg .
Het gaat nu gelukkig wat beter nog wel wat last maar volgens ggd zou dat ook nog best even aan kunnen houden. Heb geen koorts en hoest ook weinig meer.
Hier half feb corona gehad en die pijn tussen mijn schouderbladen vond ik echt t ergste. Wist me geen houding te geven want elke houding deed zeer. Nu zijn we 8 maanden verder en als ik heel erg moe ben dan komt die pijn tussen mijn schouderbladen weer terug en weet ik dat ik een stap op de plaatst moet doen. Beterschap
Had ik ook toen ik corona had. Was bij mij denk ik spierpijn. En dat voel je bij elke beweging, ook bij ademhalen.