mijn buik is te krap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guppie81, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik probeer me echt te concentreren op werken, tv kijken enz enz enz, maar ik wordt gewoon vreselijk keihard geschopt van binnen! Bewegingen en omwentelingen van de beeb doen zo'n pijn dat ik wel 20 keer au roep op een dag.
    Kan me niet herinneren dat ik dit bij mijn dochter ook al had bij deze termijn! :$
    Moet ik hier iets mee doen, of moet ik maar gewoon op mn kiezen bijten?

2. Que

Que Niet meer actief

Ik heb hier ook last van. Zeg nog net geen au maar het voelt niet lekker aan. gister was ik bij de VK die konden niet eens voelen hoe de kleine lag en zei ook je buik is erg strak meid.

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Echt au roep ik niet, maar volgens mij trek ik niet zo'n lief gezicht als de beeb zich omdraait :p Voel zo dr hele billen of knietjes mn hele buik uitrekken.. echt geen lekker gevoel..
    Maar denk niet dat er echt wat aan de toen is???

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    euhm dat wordt nog erger ;)
    hier ook geen ruimte meer en meneertje wil ook nog niet indalen pfff

ik voel hier soms zelfs wat knakken/ tikken als hij schopt vraag me echt af wat ie dan precies raakt?

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja maar met 33, 34, 35 weken was dat ook wel zo de vorige keer. Ben misschien een beetje bang dat ik een enorm grote beeb krijg ofzo...

6. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Het kan ook dat hij gewoon iets liever wil strekken enzo... Ik had ook het gevoel dat hij helemaal niet paste vanbinnen, dat gedraai en geschop was behoorlijk pijnlijk (vooral toen hij omgedraaid was en m'n ribben de volle laag kregen!). Wat ik dan vaak deed was zachtjes op m'n buik duwen op de plek waar hij bezig was en dan trok hij z'n benen meestal weer in.

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hey! Ik had dit ook al vanaf begin dat ik de beeb voelde.
    En dat was met 14 wkn al.
    Als tie draaide of schopt oooh!! Dat doet zo'n pijn!
    Maar ben nu 36 wkn en baby is niet groot ofzo, ze schat hem met 37 wkn op 3000 gram, dus dat is normale groote.

Denk niet dat je er iets aan kan doen, alleen wachten tot je klaar bent met zwanger zijn!

8. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat knappen dat herinner ik me nog van mijn vorige zwangerschap, leek het net of er iets knapte! alsof je elastiek ineens losliet, dat geluid dan..

Deel Deze Pagina