Hoi hoi! Ik heb een hele onregelmatige menstruatie na het stoppen van de pil. De 1e keer duurt het 11 weken, de andere keer nog langer. Het zou ontpillen kunnen zijn. Heeft foliumzuur daar ook nog invloed op zodat het regelmatiger kan worden? En heeft iemand misschien tips? Groetjes....
Foliumzuur heeft geen in vloed op foliumzuur . Foliumzuur is iets waardoor de kans op afwijkingen , zoals waterhooftje te voorkomen. Foliumzuur is overal te verkrijgen : drogist , kruitvat . supermarkt ah deze kost daar 2,70 heb je 150 tabletjes. Heb even voor je gezocht mis heb je hier iets aan:Zwanger worden? Slik eerst foliumzuur! Succes met zwanger worden.
Hoi Lientjuh, Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar heb meerdere dames gehoord over teunisbloemcapsules, die slik je van ongi tot ei, en daarna tarwekiemcapsules, die slik je van ei tot nod. Nogmaals, zelf geen ervaring mee, maar sommige dames zweren erbij, het schijnt dus dat de teunisbloem je cyclus regelmatig maakt....
Hey Lientjuh, zoals Marnat zegt heeft foliumzuur geen invloed op de lengte van je cyclus. Het is wel belangrijk dat je foliumzuur neemt (om open ruggentjes en waterhoofd ed te voorkomen). Ik heb ook een heel onregelmatige cyclus. Na een half jaar ben ik bij de HA geweest; zij heeft me nu clomid voorgeschreven om de cyclus regelmatiger (en korter) te krijgen. Liefs Fien
Hoi! Bedankt voor jullie reacties hier heb ik wel wat aan. Wacht nog heel even af en ga dan denk ik naar de ha. Groetjes..
lientjhe@ Graag gedaan , hoelang ben je van de pil af? Want als dat nog niet lang os , heb je kans dat de ha je weer naar huis stuurt. hou daar rekening mee. Of hij geeft je clobid om je ongi op te wekken. Vaak helpen ze je pas als je een jaar bezig bent.
Ik ben eind oktober een jaar gestopt met de pil. Ben nu net na 7 weken weer ongesteld geworden. Is mijn kortste cyclus tot nu toe. Ik denk dat ik nog even wacht met na de ha te gaan. Misschien dat het nu wel wat beter word en mijn cyclussen korter worden!
Lientuhje@ Fijn dat je ongi bent geworden meis klinkt gek . Je kunt idd een cyclus af wachten wat die word , deze wel op schrijven kun je hem vergelijken. Als je wel naar de ha gaat vraagt ie er mis om en dan kun je het laten zien.
Gravitamon is ook goed voor het regelmatig krijgen van de cyclus. Mijn HA heeft mij dit geadviseerd. Zit al genoeg foliumzuur in en alle andere vitamines die je ook door kunt blijven slikken tijdens de zwangerschap. Zijn wel prijzig!
Had al wel wat gelezen over gravitamon op deze site. Misschien dat ik dat eerst nog wel probeer. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval. Hopen dat ik het gauw weer op de regel krijg.