Hoi, Ik wilde deze oproep van de gynaecologie afdeling van het AMC hier ook even delen: Oproep deelname aan onderzoek naar behandeling HG - Stichting ZEHG Vrouwen die hyperemesis gravidarum (extreme misselijkheid) hebben gehad de afgelopen 4 jaar en een ziekenhuisopname hebben gehad in de regio Noord Holland kunnen deelnemen. Het onderzoek gaat er om om de behandelingen van verschillende ziekenhuizen te vergelijken en zo te weten te komen wat wel en niet werkt en richting te bepalen voor onderzoek in de komende tijd. Ik wist niet precies waar dit bericht nou moest, daarom toch maar hier
Ik heb zojuist meegedaan. Het waren 2 prettige vrouwen om mee te praten. En ik ben blij dat ik het gedaan heb. Er is echt nog behoefte aan kennis wb het omgaan met vrouwen met HG. Ze zoeken daarom nog dringend naar dames die ook ervaring hebben met HG.
Jammer dat het alleen Noord-Holland is.. Ik ben altijd goed geholpen en gesteund door mijn verloskundige, maar tijdens mijn ziekenhuisopnames had ik vaak het idee dat ze mij zo snel mogelijk weer weg wilden hebben,waardoor ik ook terug bleef komen..
Wat fijn zeg! Goed om te weten dat ze nog mensen zoeken. Ik ga het bericht nog een keer delen op onze fb pagina.