Steken in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jetaime, 2 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Even een kort vraagje van mij. Sinds vanavond heb ik last van kleine steekjes in mijn buik. Eerst alleen rechts, maar nu ook af en toe links. Het voelt niet als heftige buikkramp, maar het is wel steeds aanwezig. Is dit normaal zo aan het begin van een zwangerschap?
    Ben ineens ontzettend bang dat het fout gaat :( En kan dat ook niet meer uit mijn hoofd krijgen. Wie weet hier meer van?

Liefs Steffie

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik heb werkelijk geen idee meis, misschien even bij zoeken een paar trefwoorden invulen en kijken wat je erover kan vinden, Hopelijk kan je er iets over vinden.
    Wens je succes en hoppelijk is alles goed

Liefs Ikke

3. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Steffie: dat heb ik ook. Het schijnt iets met bandenpijn te maken. Je baarmoeder is al bezig zich aan het oprekken, vandaar die pijn.

4. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Ik heb twee dagen wel echt last van mijn buik gehad, maar dat was voordat ik positief heb getest. Dus dacht eigenlijk dat dat met het oprekken te maken had. Maar dat kan nu dus ook nog.

Heb gisteravond wel twee keer een aanval van buikpijn gehad, heel kort en dan ging het weer weg. Hoe lang duurt het dan voordat de baarmoeder klaar is met het oprekken of staat daar geen tijd voor?

Liefs Steffie

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    je baarmoeder is klaar met oprekken als je kindje niet meer verder groeit, dus als je gaat bevallen, en dan gaat ie weer krimpen

Deel Deze Pagina