Hallo allemaal, Vraagje: ik had plm. 6 weken na de geboorte van mijn dochtertje al weer een 1e menstruatie. Ik geef bv, nu al 3 maandjes alweer. Ik kwam erachter dat ik na die 1e keer eigenlijk iet meer ongie ben geworden. Zwanger zijn kan niet . Zijn de eerste paar keren menstruatie zeer onregelmatig? Wie heeft hier een antwoord op?
Ik heb wel eens vaker gehoord dat je met borstvoeding heel laat weer gaat menstrueren. Maar waarom dan die ene keer wel? Als je het niet prettig vindt, kun je misschien het beste even je huisarts vragen...
ik heb ook gehoord dat als je bv geeft je onregelmatig ongi kan zijn of dat het ook uitgesteld kan worden
Ik kolf nu bijna 5,5 maand voor mijn dochter, ik ben pas 1x ongesteld geweest (in mei) en wacht nu dus weer op mijn cyclus. Mij is verteld dat dit geheel normaal is. Maar mocht jij je idd zorgen maken, gewoon even de VK bellen of langs de HA. Groetjes
Hoi Na mijn zwangerschap, mijn zoon is nu 10 maanden, was ik na 3 maanden ongesteld. Eerst mooi op tijd, daarna niet meer. Soms 14 dagen overtijd. Nu was het weer mooi op tijd. Ik kan er niet van op aan. Na mijn zwangerschap ben ik ook veel erger ongesteld. Dat had ik voor die tijd ook niet. Ik mag nu super tampons in en dan gaat het soms nog wel eens mis (doorlekken ) Trouwens: dat is toch wel normaal? dat je na je zwangerschap ergers ongesteld kunt zijn? Groeten van Friezin
Ik geef nu bijna 4 maanden borstvoeding, en ben nu voor de 2de keer ongesteld. 2 keer zo erg dan voorheen en niet alleen wat betreft het bloeden. Mijn buik gaat heel erg opzetten een week van te voren en ik krijg weer opvliegers enzo, niet te spreken over de buikpijn die erbij komt kijken. Ik voel me dan weer bijna zwanger haha..
Jesse is bijna 5 maand, en ik heb het ook nog maar een keertje gehad, toen hij 3,5 maand was. Nu weer wachtende... Maar dat was na onze andere kids ook al zo, heel onregelmatig. Schijnt normaal te zijn.
Hoi Joeja, Dat ken ik dus ook: opvliegers en een dikke buik. Bah... De buikpijn die ik juist voor mijn zwangerschap had, heb ik nu niet/nauwelijks meer. Dat is wel weer fijn. Maar dat het bloeden dus erger is geworden is wel normaal. Gelukkig Groeten Friezin
ik ben gister voor het eerst weer ongi gworden dus met 5 wkn. en hoera ik vol helemaal niks! geen pijn of zo! voor mijn zwangerschap had ik verschrikkelijk veel pijn bij me menstruatie! wat een verandering zeg! ik hoop dat het het zo blijft!
Mijn eerste menstruatie na de bevalling duurde een week, de volgende was weer rond de datum als de eerste, maar daar was ik 2 dagen ongi, dan weer 2 dagen niet, en weer 1 dag wel, en toen hield het weer op.
Ik vraag me af wanneer ik ongesteld ga worden. Had sowieso voordat ik zwanger werd geen/onregelmatige cyclus en geef ook volledige borstvoeding. (niet langer dan 4 uur pauze ertussen) Hoop dat ik een beetje op marsab lijk.... in ieder geval 9 maanden geen menstruatie.
Ik werd na 10 weken ongesteld geloof ik. Toen ik weer aan de pil ging kreeg ik telkens een tussenbloeding op de helft van mijn strip. Ben nu alweer een tijdje van de pil af. Ik bleek dus gewoon iedere 2 weken ongesteld te zijn! Ook tijdens de pil, vandaar die tussenbloeding. Heb nu pas mijn eerste normale cyclus! Tenminste...normaal, ik moet nog ongi worden en zit op 29 dagen nu, afwachten dus (of niet ongi worden en zwanger zijn nog beter!)
Hi, het onderwerp is al even niet meer aangesneden geloof ik, maar ik zit nog steeds te wachten... Ben drie weken geleden na 7,5 maand gestopt met bv en nog geen tekenen te ontdekken. Aan de ene kant prima, aan de andere kant wel een beetje raar...
hey ik had drie maanden na de bevalling van mijn zoon licht roosverlies. (op 21 juni) en deze maand kreeg ik mijn echte maandstonden op 26 juli. nu afwachten of ze terug even regelmatig komen als daarvoor he. (zowel voor als na mijn bevalling van mijn dochter om de 30 dagen)
ik ben nog steeds niet ongesteld en geef geen borstvoeding. Heb wel borstvoeding gegeven maar maximaal maar 2 keer per dag. Vraag me af wanneer ik ongesteld ga worden.
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden, van mij mag het voorlopig ook gewoon wegblijven. Ik mis het niet...
ik werd na 5 maanden weer ongi, gaf ook bv. Was wel wat onregelmatig, zat een paar dagen verschil in vaak, de ene keer 5 dagen te vroeg, de maand erna weer paar dagen te laat. Toen ik helemaal gestopt was met de bv was ik de volgende maand alweer zwanger