Hallo! Ik heb de laatste tijd zo nu en dan pijn helemaal onder in mijn rug die uitstraalt tot in mijn rechterbil. Net of er aan een spier getrokken wordt ofzo... Vorige zwangerschap had ik hier ook zo nu en dan last van, maar niet al zo vroeg in de zwangerschap. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En weet iemand waar dit vandaan komt? Alvast bedankt!
Ja ik heb het ook! Alleen geen flauw idee wat het is.. Ben benieuwd of iemand het antwoord weet en wat je eraan kan doen.. Heel vervelend
Hoi hoi, ja hier wel 1 met ervaring helaas... Bij mijn 1e zwangerschap ging het lichamelijk van een leien dakje zeg maar.. Nu loop ik al weken met pijn in mijn onderrug, dat idd ook uitstraalt.. En ook nog met pijn in mijn onderbuik. Dat zijn onze banden, die uitrekken, bij een 2e zwangerschap schijn je daar veel meer last van te kunnen krijgen omdat het al eerder flink is opgerekt. Je kunt er weinig aan doen, rustig aan doen, niet tillen, en wat ik ook gebruik op de drukkere momenten is een verstevigende buikband, dat werkt goed! Die mag je alleen weer niet te vaak dragen omdat je spieren anders lui worden en dan word het alleen maar erger. Dus alleen als je je wat meer in moet spannen of bij een middagje shopppen ofzo, als je veel loopt of slentert. Deze buikband kostte mij 37,95 bij de babyspeciaalzaak. Succes en sterkte verder!
ja kep der ook last van,... van de week een flinke wandeling gehad en kon daarna se 1e uur niej meer zitten...
Heel erg vervelend allemaal.... ...zeker zo vroeg al! Maar kop op dames...we weten waar we het voor doen he!?
ja dat heb ik ook! ben dus niet de enige! kan me soms nieteens omdraaien in bed! maar heb het vooral als ik veel gelopen heb of weer eens te druyk ben geweest in huis (stofzuigen,dweilen)