Wie heeft er gependeld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mir27, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir27

Mir27 Actief lid

4 okt 2009
    306
    1
    0
    Ik was eens benieuwd wie van jullie ook heeft laten pendelen?
    En klopte het?

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    nou ik had er een aantal voor november, maar helaas ben niet zwanger, maybe nu....maar het is december haha

3. misa

misa Niet meer actief

Astrid heeft voor mij eerst februari 2010 gependeld. Toen ik haar later mailde met of het een jongen of meisje zou worden, moest ze dus nogmaals pendelen. Afgelopen zondag kreeg ik reactie terug: zwanger van een jongen...
    Ben heel benieuwd, ik kan rond kerst testen..!

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Een collega heeft het bij mij gedaan alleen dan heeft zij gependeld over hoeveel kinderen ik zou krijgen en of het een jongen en meisje zou zijn. Ze zei dat ik een tweeling zou krijgen. Was er wat lacherig over maar 2 jaar later heb ik toch echt een tweeling gekregen!

5. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik heb laten pendelen zie handtekening. Ga rond het weekend testen hoop dat ze uitkomen!
    Paar jaar geleden 2006 ehb ik laten pendelen door iemand, die zei dat ik in februari 2007 zwanger zou worden van 2 meisjes. Ik had toen nog helemaal geen vriend! En een paar maanden later had ik vriend en een paar maanden daarna was ik zwanger! En hebben we een meisje gekregen! Ik stond er wel van te kijken hoor, omdat ik toen nog geen vriend had!

6. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    soms staat de pendel uitslag ook voor de maand waarin je zwanger wordt hé, dus sylcor.... kan nog wel is goed komen mss...

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik heb nog drie pendels voor deze maand dus spannend !!!

8. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik heb de eerste keer laten pendelen door 3 meiden hier van het forum. Eentje zei juli 2007 jongen en de andere 2 zeiden augustus 2007 jongen. En ik ben idd in aug.07 zwanger geworden van ons zoontje. Vond 't erg bijzonder dat het klopte.

9. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    wat me opvalt is dat er twee bij jou nov en dec hebben gependeld! Grappig dat ze dat alle twee zo gependeld hebben!

10. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ja hé, maar vorige maand had ik volgens ha zeer vroeg miskraam... had maar cyclus van 24 ipv normaal altijd 29

@ draaimolen

weet je nog welke meiden dit waren??? van hier ???

11. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Hitchke, ik heb 't gelijk nog even voor je nagekeken in mijn inbox. Volgens mij pendelen ze geen een van drieen meer op 't moment. Is natuurlijk ook al 2,5 jaar geleden waar ik 't over heb. 'Mijn' pendelaars waren destijds: Susan71 & Daantje82 & Daantje86.

Nu keek ik dus na lange tijd weer terug in mijn inbox naar die mails van 2,5 jaar geleden en zag dat ik alle 3 de aanvragen in mei heb verstuurd naar hen en precies die datum is een jaar later onze zoon geboren. Bijna freaky hè ;)

12. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ja idd freaky.. geloof er wel in hoor...

13. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    @hitchke Dus die van november was dan eigenlijk ook uitgekomen? Spannend hoop dt je andere ook uitkomen en lekker blijft zitten!

14. Seth

Seth Niet meer actief

#14 Seth, 15 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2009
    ik hoop eigenlijk helemaal niet dat mijn pendel uitkomt......

Zo ongeduldig als ik soms kan zijn...;)
    De maand maart lijkt nog zo ver weg...... (ja, erg he?!)
    het geslacht is wel het geslacht wat wij zelf ook gezegd hebben.... (en zoontje ook)

15. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Seth dat zou dus volgende maand zijn!! Dan ben je heel ongeduldig idd! haha

16. Seth

Seth Niet meer actief

huhh.... ??
    Tis dan toch pas in april ++ testen....

of zie ik het dan verkeerd...;)

17. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ja maar seth, je pendels staan niet in je handtekening hé...
    en lad ja laten we hopen da ze overal bij iedereen uitkomen...

18. Seth

Seth Niet meer actief

Nee heb ik bewust nog niet gedaan....
    Heb namelijk meer pendelverzoeken gedaan.... dus dacht als ik het in mn handtekening ga zetten... en ze zien dit bij het openen van mn verzoek dan beinvloed dat misschien hun gedachte en de pendel..., snappie..?

dus ik wacht ff tot ik het binnen heb... :)

19. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Heb in oktober laten pendelen door: astrid, wishgirl & wilma
    De eerste zeiden in december '09 zwanger van een meisje en de laatste december '09 zwanger van een jongen.
    Heb net mijn vruchtbare periode achter de rug en had nog ff een mail gedaan naar de dames. Of de pendel nog het zelfde zei en bij astrid was dat wel zo. Van wishgirl nog niet gehoord en wilma pendeld nu even niet.

Dus ben benieuwd jullie horen het de 28e want dan is mijn nod.

Groetjes

20. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    @seth oh ik dacht januari omdat er in je handtekening januari 09 stond en datj e daarmee je pendel bedoelde! Spannend Ikke!

Deel Deze Pagina