Ben er naar mijn mening weer te veel mee bezig... met het hele zwanger worden gebeuren. dagelijks mijn vruchtbare dagen proberen berekenen op verschillende sites, slijmonderzoek, ovutesten... voorgevoel dat nu al zegt dat het weer niet gelukt is en waardoor ik helemaal in paniek sla en prikkelbaar wordt. Vorige maanden altijd eisprong gevoeld, deze maand nog niet, of niet zo extreem als anders. ik weet het allemaal niet meer. ik maak mezelf gewoon gek en mijn man erbij want die begint nu stress te krijgen van mij.
Ik herken het helemaal en het frustreert enorm inderdaad! Omdat ik merkte dat ik daar helemaal niet gelukkig van werd heb ik bewust alles geprobeerd te ontwijken. Niet meer op internet naar dat soort dingen gezocht en afleiding gezocht bij vriendinnen enzo. Ook hebben we een katje genomen en dat helpt ook heel goed! Kan ik m'n zorgbehoefte aan kwijt en leidt ook af. Ik weet niet of je er wat aan hebt maar probeer het echt een beetje meer los te laten, hoe moeilijk het ook is. Je voelt je dan echt veel beter! Veel succes en rustig aan!
Ladies..ook ik kan het maar niet naast me neer leggen. Tempen, rekenen, slijmonderzoek, fertility vriend, zwangerschapspagina etc. Alle maanden voel ik iets, vorige maand zelfs 2x een toeschietreflex, rug en buikpijn, hormonen op hol etc maar steeds weer niets. De maand dat ik zwanger raakte, waren we op vakantie en had ik er niet op gerekend dat het zo snel raak zou zijn. Helaas liep dat verkeerd af. Nu ben ik er helemaal van in de ban en laat het me niet los. De wens is zó groot geworden. Met nog maar 1 eileider en 35+ heb ik daar ook nog de nodige zorgen over. Sterkte iedereen!