Voorgevoel?

Discussion in 'Zwangerschap' started by MamavanTim, Jun 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanTim

MamavanTim Actief lid

May 6, 2007
    104
    0
    0
    Hadden de dames, die al eens bevallen zijn, van tevoren een voorgevoel van: het gaat nu heel binnenkort gebeuren? Dus echt gevoelsmatig en niet qua lichamelijke dingen? Of groeit de hoop zo hard dat je een voorgevoel denkt te hebben?

Ben heel benieuwd!
    (Heb een voorgevoel maar wil mezelf niet drie weken lang voor de gek houden ;) )

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    3 Juli is mijn uitgerekende datum, maar al een hele tijd heb ik het gevoel dat de baby eerder komt. (22 juni om precies te zijn).
    Dus een voorgevoel, maar ik geloof dat je bedoelt dat je een dag van te voren voelt dat de baby komt? Dat kan ik dus niet beantwoorden, want ik ben er bijna, maar nog niet helemaal :)

Er is van alles aan de hand in mijn lichaam nu, voorweeën, schoonmaak zin, veel naar de wc voor een grote boodschap (4 maal in een uur) maar het gevoel van....vandaag of morgen gaat het gebeuren heb ik nog niet (helaas :( )

ik wens je heel veel succes, wachten kan soms heel lang duren.

Liefs Merel

3. emmie

emmie Niet meer actief

ja dat heb ik nu ook, het mag van mij komen hoor!
    heb in het weekend erg last van krampen gehad, ik dacht toen even dat het was begonnen ( ik weet dus ook niet wat ik kan verwachten) maar dat is uiteindelijk weer over gegaan. en inderdaad moet de laatste dagen ook vaak naar het toilet, of heb ik in iedergeval het gevoel dat ik moet, erg vervelend! haha
    maar ja als dat voortekenen zijn, laat maar komen dan!
    liefs emmie

4. emmie

emmie Niet meer actief

ben trouwens 4juli uitgerekend, maar volgensmijzelf was dat 9 dagen eerder dus 25 juni! ben zeeeer benieuwd!

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik had het voorgevoel dat ik overtijd zou lopen.
    Had niet verwacht eerder of op de uitgerekende datum te bevallen.
    Uiteindelijk ben ik bevallen de dag voor de uitgerekende datum!
    Mijn voorgevoel zat volkomen mis :)

6. jane1984

jane1984 Actief lid

Jul 27, 2006
    115
    0
    0
    he meiden

ik ben 6 juli uitgerekend en ik heb steeds zo,n voorgevoel dat het 23 juni komt raar he?

ben benieuwd.

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    ik heb nooit geen vorrgevoel gehad van het komt eerder of later....

8. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Ik had inderdaad een voorgevoel. Ik was op 16 november 2006 uitgerekend en een kennisje van mij was eind oktober bevallen ik zou daar op 8 november op kraambezoek gaan. Ik zeg al tegen haar ik weet niet of ik dit haal hoor, want ik had het gevoel dat ik 6 november zou gaan bevallen.

Uiteindelijk ben ik op 2 november bevallen, maar de dag daarvoor was ik zo onrustig ik wilde mij helemaal fatsoeneren, ik heb mijn teennagels grondig onderhanden genomen netjes gelakt, mijn handen extra verzorgd en ook de nageltjes gevijld. Ik heb alles weer geschoren, uitgebreid gebadderd met de nodige haar- en gezichtsmaskers. 's Avonds gingen we bij een kennis op visite en ik voelde mij helemaal niet op mijn gemak, wilde alleen maar naar huis. Normaal ben ik best aanwezig, maar achteraf hoorde ik van haar dat ik zo afwezig was en stil. Dus alles bij elkaar genomen ik had het gevoel dat ik de einddatum niet zo passeren, en de uiteindelijke bevalling daar zat ik niet ver naast.

Groetjes Monique76

9. Bloem

Bloem Actief lid

Dec 21, 2005
    417
    0
    0
    Ede
    nee helaas dacht juist dat het nog wel een week zou duren, was uiteindelijk 2 weken later.
    Voelde me wel super op de dag van de bevalling, beter dan de dagen ervoor...
    succes met wachten...

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik had vanaf het begin van de zwangerschap het gevoel dat de kleine 10 juni zou komen... maar het is al de 13e en zie mijn banner ;) Helaas pindakaas dus

11. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ik heb ook weken rondgelopen met een voorgevoel (hoop), bleek dus niets van te kloppen... En toen ik uiteindelijk dacht: 'het zal nog wel even gaan duren, want ik voel nog steeds geen veranderingen', was mijn dochter er opeens binnen een paar uur. Succes straks en geniet ervan!

12. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ik lees net hierboven dat iemand zich op de dag van de bevalling beter voelde dan daarvoor, dat had ik ook; eerst had ik heel erg last van m'n rug en heupen en vond ik een eindje lopen al vervelend en de avond voor de bevalling heb ik een heel stuk gelopen, opeens voelde het weer goed. Misschien dat dat een duidelijke aanwijzing is? Dat je lichaam opeens weer sterk en flink wordt ofzo, voor het grote werk dat gaat komen...

13. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Toen ik zwanger was van Mike heb ik het meteen al gezegd, dit kind komt eerder!
    Hij kwam ook eerder, 10 dagen!

14. Ivana

Ivana Actief lid

May 21, 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb ook de heel zwangerschap gezegd dat ze eerder kwam en zei ook ik denk half maart nou en dat is helemaal uitgekomen Jasmijn is geboren op 15 maart en was 1 april uitgerekend. Ook mijn moeder heeft de hele tijd gezegd ze komt eerder en ze heeft zelfs een paar keer gezegd ik denk dat het rond 15 maart komt het zal wel toeval zijn maar vond het wel een beetje raar dat het uit kwam...

Liefs Ivana

15. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Mijn schoonzus is 23 juli uitgerekend. Ze heeft zelf geloof ik nog niet het gevoel wanneer het zal komen.
    Onze schoonmoeder (haar vriend en mijn vriend zijn broers) zegt dattie zich 17 juli aanmeldt... we zullen zien..
    Ik vind het wel rete-spannend allemaal... vandaag mocht ik met haar mee naar de VK, heb zijn hartje nu LIVE horen kloppen.. WAUW!

16. Danique

Danique Bekend lid

Nov 19, 2006
    572
    0
    0
    ik had wel een voorgevoel dat het eerder zou komen, kreeg een paar dagen van te voren ook behoorlijke nesteldrang.

17. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    ik moest 28 april bevallen van mijn dochtertje, en iedere keer dacht ik van ze komt eerder , en ja nu komt ze dacht ik als ik in bed lag. Maar nee hoor mevrouw kwam gerust op 3 mei.....mijn gevoel hield mij dus echt voor de gek.!

Ik hoop dat jou gevoel wel wat goeds betekent.

Sucses.!

Share This Page