Hoi Heb ff een vraagje Ik heb ineens zeurende stekende pijn... Het zit rechts ten hoogte van m`n heupbot. Als je ff drukt dan voel je deze en daar precies bovenop. Heel vervelend. Af en toe dan straalt het door naar m`n rug. Iemand enig idee wat daar zit en wat het kan zijn? Ik dacht: Nieren: maar geen last met plassen Eisprong: Zit lager in je buik.. Blindedarm heb je denk ik meer pijn en zit ook lager toch? Darmen misschien? (p.s. ben niet zwanger) Graag een reactie.. Greetz Dani
volgens mij heb ik daar ook altijd last als ik me eisprong heb, net naast me rechter heupbot, dus ik weet niet of dat bij jou kan?
Hou het even in de gaten, want het zou je blindedarm kunnen zijn (ik heb op die plek namelijk een mooi wit streepje zitten ) Hoeft natuurlijk helemaal niet, maar als je het niet vertrouwt; even naar de dokter!
Klinkt n beetje als wat ik de hele dag gehad heb. En ben net naar de wc geweest en ben het daar kwijt geraakt Maar ik was dus ook al 2 dagen niet op die manier naar de wc geweest. Als ik mn eisprong voel dan zit dat wel op die hoogte die jij beschrijft maar dan ietsje meer naar t midden...beetje halverwege tussen mn navel en mn heupbotrandje (scrabble woord!) Maar dan wat lager dus. Tja weet je... Als je het niet vertrouwt of t word als maar erger zou ik als ik jou was even naar de hap gaan. Better be safe then sorry!
Hoi thanx voor de reacties. Ik heb nu een paracetamol genomen 2 en het is nu redelijk weg... heb dit wel vaker dus blindedarm.. hmm denk het niet maar ja je weet het nooit zeker.. Nu krijg ik ook nog eens kiespijn! Hopeloos figuur.. hihi Liefss
hoi Ja gaan we maar vanuit dan Als ik het rechts heb voel ik het helemaal onderin.. wel raar dat links dan hoger zit naja we zien het wel
Het hoeft toch niet perse wat ergs te zijn? genoeg spieren etc die ook pijn kunnen doen, mss lig je verkeerd