Dames, Stomme vraag...! vandaag een follikelmeting gehad en er zat een groot ei van 26mm meestal springt hij ook rod de 26mm dus of hij is gesprongen of gaat zo springen of vanacht offff...?? No idea! Nou hebben mijn man en ik gister avond nog geklust! rond half 8 ofzo! Nou heb ik dillema ! direct gelijk als ik thuis kom (17.00uur, ga eerder van werk weg) klussen of toch later vanaaf (ik ga eerst op bezoek bij vrienden) en dat we daarna klussen? Aan de ene kant denk ik doe zometeen maar want dan ben ik zeker optijd! andere kant denk ik, nee, ik kan beter wachten tot daarna zodat ik dan ook de hele nacht kan blijven liggen (psychisch lijkt me dat altijd beter)... maar dan denk ik weer wat nou als hij vanmorgen al is gesprongen? dan telt ieder uur... vind het zo lastig! (ik weet het de meeste zullen denken waar maak je je in godsnaam druk om, maar als je al een jaar bezig bent, en het kotsbeu wordt, is ieder detaill erg belangrijk om kans van slagen zo groot mogelijk te maken!!) bedankt alvast voor de reacties xx Bbibi
Stomme vraag?? Nee hoor. Ik denk als je vanavond klust zit je ook goed al springt het eitje op dit moment leeft het eitje nog ruim12 uur max 24 uur dus het zit denk ik zoiezo wel goed wat je ook beslist. Veel plezier met klussen.
Hoi Jenn88, Bedankt voor je reactie! hihi voor ons is het erg belangrijk om te weten wanneer te klussen omdat je daarmee toch je kansen probeert te verhogen! En lastig in te schatten wanneer hij nou precies springt! heb dit keer ook geen ovutesten gedaan! dacht wacht eerst de echo af en begin daarna! alleen was het resultaat geweldig vanmorgen en dat had ik deze keer eigenlijk mnet de clomid niet meer verwacht hihi ! ik denk idd dat het toch maar vanaaf wordt! bedankt voor je berichtje
Oehh zeker lastig... Ik zou dan, net als wat je zelf zegt, toch dan voor vanavond kiezen, zodat je kan blijven liggen.. ik denk zelf ook altijd dat dat beter is, haha
Ik kon na onze IUI nog geen 5 minuten blijven liggen, maar is toch gelukt... Maar kan me wel voorstellen dat je vanavond wat relaxter kunt klussen (geen tijdsdruk omdat je nog weg moet) en dat helpt ook mee!
Meiden bedankt oor jullie reacties!! Ik heb jullie advies opgevolgd! ( lig alweer ff met beentjes omhoog en zo lekker slapen hihihi) @mwb met iui dus toch na 5 min liggen al raak? Wauwwww super!! Wij gaan waarschijnlijk/hopelijk vanaf volgende maand aan de IUI ! Volgende week donderdag afspraak over vervolg traject! Zou fijn zijn! Fijne zwangerschap nog gewenst!!