dat van de dokter deed me toch even denken. aangezien ik een tijd geleden getest heb omdat ik me zwanger voelde (kan niet in principe, want mijn man is gesteriliseerd in het najaar), heb ik nog een test over. die heb ik toch maar gedaan, want ik dacht misschien vraagt de huisarts dat ook wel, je weet maar nooit. Maar goed, met doorlopen kwam er na ongeveer een minuut al een lijntje op te komen, en nu staat er een lijntje????????????????????????????????????????. echt heel duidelijk, ik begrijp er niks van. Duidelijk (voor mijn ogen dan he, op de computer is het weer een heel ander verhaal, maar ja, dat kennen velen hier). Aangezien ik een nogal niet zo'n leuk topic heb gehad een tijdje terug, plaats ik de test onder vrienden, en niet live hier. ik heb geen zin in gedoe over sterilisatie (ik zeg nu ik ga er niet op in) en 'waarom zou je testen' en andere vervelende vragen. ik zit ermee nu in mijn maag en ik zou graag willen dat iemand even met me mee wil kijken? dan zal ik hem in mijn album plaatsen. bedankt alvast.
nou er staat echt een 'dikke'streep, mien hemel. weer een verkeerd doorlooptest? het is zeker geen indroger, hij kwam in een minuut op. he.........ik snap er niets van.
@loe... het lijkt me toch wat stug dat de test positief is. Je vorige tempkaartje eindige duidelijke met een tempdaling. Dus van uitgaande dat er echt een nieuwe cyclus gestart is zou het 1) nog te vroeg zijn en 2) haal ik er geen eisprong uit (FF twijfelt ook). Daarbij de kans dat je überhaupt zwanger wordt ivm status man... lijkt het me zeer sterk. En dan als laatste 8 dagen pijn icm een zwangerschap....lijkt me ook een vreemde zaak. Zou de test niet op LH gereageerd hebben, gebeurd soms aangezien de ovu-test dik positief was. Zet die test eens in je album dan, ik ben geen supertuurder dus meestal als ik wat zie dan is er ook wel iets. En dan trouwens...ik neem aan dat jullie samen besloten hebben dat jullie niet meer voor een kindje gingen? Ik vind persoonlijk dat als je 8 dagen met pijn loopt je niet snel naar de ha rent, dat zie ik meer als het pas 1 a 2 dagen aanwezig is. Maar ieder z'n eigen keuze.
Loe, kun je je test niet hier plaatsen? Maar ik vraag me serieus af, waarom je zo vaak een zwangerschapstest doet als je man gesteriliseerd is? En je dus ook zo vaak denkt zwanger te zijn? Ik zou me er helemaal niet mee bezig houden in jouw geval, want het is bijna onmogelijk. Of heb je toch nog een wens voor een tweede kindje? Als dat het geval is, dan zou ik dat bespreken met je man en eventueel de sterilisatie ongedaan laten maken. Ik weet nog van je vorige topic dat het heel wat met zich mee brengt als je weer zwanger zou worden, maar misschien toch met een gynaecoloog de mogelijkheden bespreken? Dat lijkt me een veel nuttiger idee dan om de zoveel maanden je gek maken aan ovulatietesten en zwangerschapstesten. Het kost een hoop geld terwijl je dan toch eigenlijk al weet dat het nu niet kan. Ik zou zeggen, praat erover met je man hoe hij erover denkt!