Pijn! Wie weet raad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kwekkie4u, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Ik ben vannacht, na wat onderzoeken, thuis gekomen van het SEH (eerste hulp)

Ik lig al sinds zaterdag plat in bed, maar de pijn gaat niet weg.

Pijn gebied: links onderin buik, straalt door naar links achter onderrug en heup.

Ik heb zaterdagochtend alleen wat kleertjes gewassen en gevouwen. En vanaf dat moment begon de pijn.

In het zkh hebben ze geen ontsteking in mijn urine gevonden, bloeddruk is goed, baarmoeder mond goed etc etc.

Nu hebben ze mij 2 dagen bedrust voorgeschreven en anders word ik opgenomen, want geen enkel pijnstiller helpt meer.

What 2 do??? :(:(

2. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb daar af en toe pijn als ik te harde ontalsting heb. Maar het kan net zo goed van je bekken en je banden komen. Misschien dat je onbewust net een verkeerde beweging gemaakt hebt. Ik kan je verder niet helpen maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen.

3. life

life Niet meer actief

ken het een beetje, maar ik heb het 1 keer in de nacht als ik wakker word, even plassen en lekker lang blijven zitten dan trekt het bij mij weg.
    ik vind het erg lijken op toch wat rekking pijn met wat wekere heupen.
    lastig te beschrijven

4. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    ik had die pijn vanwege een cyste op de eierstok..... ik had het enkel rechts, kon enkel krom staan en liggen ging ook wel, maar dan voelde het enkel verlichtend maar pijn ging niet weg....idd niets helpt.....enkel hopen dat de druk die erop zit snel vermindert....

mss heb je dat ook? of hebben ze daar naar gekeken?
    sterkte meid!

5. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Ze hebben overal op de echo naar gekeken. Niks te zien. De baby ligt ook goed.

Ik vind mijn buik ook zo zwaar worden als ik sta. Het lijkt wel of het hangt en dat doet zo een pijn in mijn onderbuik...

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    mms is een babybelt wat voor je ( ondersteunt je buik verdeelt het gewicht beter)

verder heb ik geen idee helaas, sterkte

7. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    babybelt al een tijdje in huis... helaas is de eerste keer dat ik er echt niks aan heb.

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    oef, ik heb verder geen tips voor je, hoop dat je snel de oplossing/tip heb of dat het wegtrekt meis

9. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien rare vraag maar kan het bekkeninstabiliteit zijn of een schimmelinfectie?

Een schimmel geeft bij mij hele lage buikpijn, de bekkenklachten zorgen voor heel pijnlijk schaambot, liezen en heupen.

10. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Ik denk nu zelf aan bekken/heup instabliliteit.
    Want na 3 dagen plat op bed gelegen te hebben, is de pijn in mijn rug en heup verdwenen.

Ik heb alleen nog wel heeeeel erg veel last van bandenpijn.
    Pfffff wat een vervelende vermoeiende pijn is dat zeg.

Deel Deze Pagina