Ik heb al een aantal dagen behoorlijke pijn, lijkt op ei pijn, maar dan heel veel dagen achter elkaar, de ene keer erger dan de andere keer. Zoals velen weten is mijn man gesteriliseerd, dus zwanger zijn kan in principe niet, dat is me helemaal duidelijk.. Maar ik dacht ik doe een ovutest, misschien een cyste of een LUF ei. Die was redelijk donker. Nou ja, verder denkend dacht ik als ik naar de huisarts ga dan vraagt ze misschien alsnog wel 'toch voor de zekerheid getest', heb nog een doosje kv, dus net maar gedaan. Dacht anders kan ik morgen misschien toch alsnog gaan, anders maandag als het nog pijn doet. Maar er kwam binnen 1 minuut een lijn opzetten. Hij zal wel niet goed doorgelopen zijn hoor of een ander defect hebben, want mijn ogen vielen zowat uit hun kassen. Om vervelende vragen (jahaaaaaaaaaa hij is gesteriliseerd en andere ongein te voorkomen (ik ga geen antwoord geven op dit soort dingen), heb ik de foto (2 stuks) van de test in mijn prive album gezet. Wie wil met me meekijken?
Ik zie een streep.. maar heel lullig.. gezien de pijn die je beschrijft denk ik dat hij op een eisprong reageerd.. daar zijn dr kv testen helaas ook heel goed in
ik zie zeker een lijn !!!! zou over een aantal dagen nog eens testen , en zien of hij idd reageerd op een eisprong of niet
ik denk dat ik mijn ei al gehad heb eigenlijk, maar kan het niet uitsluiten, die zekerheid is er gewoon niet.
vandaar dat ik aanraad over een aantal dagen nog eens te testen , is ie negatief dan is het je eisprong , is hij duidelijker ben je zwanger
ei, ei...........? ik hou er rekening mee, maar het is moeilijk, want ik denk m echt serieus al gehad te hebben. maar ik hou t zeker in mijn achterhoofd hoor.
en in en uit en in en uit........het kan niet. ik zit hier maar te zitten; het kan niet (dat weet ik natuurlijk ook wel) en ik kijk naar beneden en zonder turen een dikke streep. Het kan niet. en morgen is hij weer omo wit. Kan niet anders.
Loe dit is vast een valse.. gewoon terugbijten... Adem (owh wacht dat deed je al) blijf kalm neem een slok water...
Hmmmmmmm idd een duidelijke roze streep... Zou het absoluut geen indroger willen noemen. Ben het er wel mee eens dat dit absoluut op een eisprong kan duiden ook al weet je haast wel zeker dat je ei al is geweest. Ik heb je andere topics toen ook wel gelezen en ook daar zag ik vaak behoorlijk duidelijke streepjes, ben bang dat je een duidelijke streepjes-pieser bent. Zou het idd over een aantal dagen zeker nog eens proberen met een test.
Vals ja dat is het. water....... ik heb een hele droge mond ineens. zou die echt zo vals zijn, opgedroogd is die lijn nog duidelijker. ik kan er niet bij. moet eigenlijk mijn zoontje uit bed gaan halen, maar ik zit haast verstijfd op de bank...... just me, ik snap je, maar die kwamen echt niet in de eerst minuut opzetten. dit is echt anders, begrijp me niet verkeerd. ei, ei, ja dat zou het enige zijn, maar ik dacht ga maar even naar de wc, bmm is potdicht. ik denk het echt niet, een eisprong, maar ik ga er natuurlijk wel rekening mee houden. Alles kan. Blijkbaar dit ook.
Tsja... als he.. als.. dan zou ik die knoop nog een keer laten inspecteren en de arts die de knoop heeft gelegd destijds terug naar de scouting sturen