Ik heb heel lang gezocht, maar niet echt iets gevonden hierover: Ik dacht mijn eisprong duidelijk woensdagavond 29 mei te voelen. Maar die ochtend testte ik nog negatief met de CB digitale ovu-test. De volgende ochtend (donderdag) rond 11 uur testte hij positief. Maar de eisprong is meestal zo'n 24-36 uur nadat de test positief (in dit geval een smiley) aangeeft toch? Dat zou dan vrijdag of zaterdag geweest moeten zijn. Of is het toch mogelijk dat mijn eisprong eerder was dan dat de CB test aangaf? Alvast bedankt!!
Wat jij gevoeld hebt, is waarschijnlijk het groeien van het eiblaasje wanneer je tegen je eisprong aan zit. Vaak voel je dat duidelijker dan de eisprong zelf. En dan zou het inderdaad kloppen dat je pas later je LH-piek en eisprong had. Je kunt niet een eisprong voor de LH-piek hebben, aangezien de LH-piek de eisprong in gang moet zetten.
Ok, bedankt! Ik ging uit van ovulatie op donderdag, maar dat is dan dus eigenlijk pas vrijdag of zaterdag? Ik dacht dat mijn NOD a.s. donderdag was, maar dan is het dus waarschijnlijk ook pas a.s. vrijdag of zaterdag?
Het is een gemiddelde dat je ei springt binnen 24-48 uur Bij sommige meiden springt hij zelfde dag nog. Na je eisprong is gemiddeld 14 dgn erna je nod