Pijn- wie wil in mijn prive album meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loe, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Jeetje, die ovu knalt behoorlijk ja, maar ik zie toch echt ook streepjes op je zwangerschapstesten.....WAT ENORM SPANNEND!

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

oooow, ik zou ook echt een cb doen hoor!

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik heb ze gezien, ik denk dat het van je eisprong is, over een paar dagen weten we het zeker.

4. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Begin nieuwsgierig te worden naar je test!! Spannend zeg.

Als je zwanger bent is het dan wel helemaal gewenst? Omdat je schrijft dat je man gesteriliseerd is! Zou wel echt een kadootje zijn, he!!! :)

5. Loe

Loe Niet meer actief

hahha, van sommige reacties word ik ook nieuwsgierig haha!

Ik denk dat het inderdaad van de eisprong is. Morgen ga ik weer testen. Als het dan wit is, is het van de eisprong. Mocht hij alsnog hetzelfde zijn of donkerder kleuren dan haal ik van het weekend wel een cb. maar denk niet dat dat nodig is eigenlijk na al die eisprong testen die ik voorbij heb zien komen......

6. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Ik heb net je foto gezien, ziet er toch wel veelbelovend uit!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dit is mijn "ei-sprong" testje,vind hem zelfs duidelijker dan die van Loe;)

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

En loe nog getest?

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ben ook benieuwd!!

10. Loe

Loe Niet meer actief

ben nog niet veel wijzer. temp schommelde tussen 36.9 en 37. en ovuteste nog steeds donker, zw. test zie ik niks op? nou ben ik nooit een geweldige ochtendpieser geweest, maar ik ga maar even uit van dit negatieve resultaat. Alleen: waarom blijft die ovu positief? dan zal vanmiddag wel minder zijn toch? Met een piek?

Sorry voor de haartjes haha, het is stof van de ba:)drand....

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Misschien zeg ik nu iets heel doms hoor.. Dus correct me if i'm wrong!!

Je zei dat je je temp bij moest houden ivm die vetstofwisselingsziekte... Kan het niet zo zijn dat je door die ziekte ook een rare cyclus hebt waardoor je LH hormoon misschien hoger is als bij een "gezond" iemand en je daardoor zo lang positieve ovu testen hebt?

Want als ik naar je temp kaartje kijk twijfelt FF ook over je ei..

12. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    @loe: waarschijnlijk dus toch je ei... k gebruik dezelfde testen en zit nu op dag 4 van een positieve test tereijl ik gisteren 1000000% mn ei heb gehad:) je piek kan dus wat langer duren. Licht er ook aan op je hem gelijk aan het brgin gevonden hebt of pas later.

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

He dan toch je ei.. ben benieuwd of je lh piek nu afneemt

14. Loe

Loe Niet meer actief

saja, nee dat is waarschijnlijk niet zo. Ik had met de test bij de fertiliteitsarts hele lage lh waarden, ook laag progesteron.

15. Loe

Loe Niet meer actief

Logan, maar heb je nu pas je ei dan op dag 27? of klopt jouw banner niet?

16. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Ja mijn banner klopt;) helaas hele lange cyclussen dieet de clomid niet echt korter worden

17. Loe

Loe Niet meer actief

nou ben ik beneden, lijkt er toch een streepje te staan. maar toch veeeeeeeeeeeeeel minder dan gisteren, krijg het niet eens op de foto denk ik. zal m nog even in mijn album zetten. maar het lijkt er op: lh piek geweest, dan iets lager, streep ook minder. gaat mee met de eisprong.

18. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Je ovutest lijkt mij ook ietsje lichter. De zwangerschapstest zie ik nu geen streepje.

19. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb nog steeds buikpijn, o bah!

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi Loe,

Ik heb even je hele topic doorgelezen en wat een spanning zul jij hebben gevoeld.
    Ik heb je testen niet gezien, maar wel alle reacties en begrijp dat er toch duidelijk een streepje stond, maar vandaag lichter is.
    Nu heb ik niet zoveel met rare streepjes, maar wat ik weel goed begrijp is temperaturen.
    En als ik eerlijk ben zie ik in je kaartje op dit moment echt geen duidelijke eisprong.
    Ik denk zelfs dat je temp morgen of overmorgen omhoog zal gaan en dat dit inderdaad je eisprong is geweest.
    Ik denk dat FF een stippelkruis zet omdat je op cd 11 afscheiding hebt ingevuld.

De pijn die je al enige tijd voelt kan het groeien van je eitje zijn geweest en dat kan echt ongelooflijk pijn doen (helaas ervaring mee elke maand).

Hoe dan ook, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt want dit is natuurlijk ook niet fijn om mee te maken.

Deel Deze Pagina