Klinkt mij als een pijnlijke eisprong. ..opgeblazen buik en kromlopen van de pijn ....is bij mij iedere maand. En als ik naar je ovukijk ljjkt het mij duidelijk. .........
Ik wacht nog, ben doorgestuurd naar gyn afdeling Bloed afgenomen.en wacht nu.sinds een half uur op een gyn....
Heel veel sterkte Ik herken je verhaal wel Vorige jaar heb ik ook zoveel pijn gehad,was idd ook cyste en ontsteking aan mijn bm en eierstok... Hopenlijk heb je snel meer duidelijkheid!
Het is geen eisprong. Eierstokken zagen er normaal uit, verdikt baarmoederslijmvlies. Zou dus na mijn eisprong zitten, arts zei menstruatie moet er szo aankomen. Huh? Nu moet ik wachten op bloeduitslagen.
Verdikt slijmvlies heb je ook als je pril zwanger bent...dan kunnen ze namelijk nog niks zien maar wel dus dat slijmvlies...raar hoor..kan dus echt 2 kanten op nu... Wel iets tegen de pijn gehad?
Heb je ookdik slijmvlies een week na eisprong dan? Als t toch op dag 12 eas evt? Zou dat kloppen of niet?
We, geen pijnstilling.gehad. ook geenglaasje water trouwens T was een jonge man, arts in olpleiding. Heeft t slijmvlies laten zien, maar niets gezegd verder over eierstokken....
Een innesteling heeft ook zo tussen de 4 tot ong 7 dagen nodig dus lijkt me wel idd dat het klopt bij jou...verder ook geen idee...maar hoop dat je iig wat wijzer bent of totaal niet?
Nee niets. Weet nog steeds niet wasr pijn vandaan komt. Alleen maar begrippen ziet er goed uit, geen vleesbomen, eierstokken lijken goed en verdikt slijmvlies. Maar heb je niet altijd dik slijmvlies na je ei? Ja toch?
Ja klopt idd...maar ik bedoelde te zeggen dat als je idd pril zwanger bent ze niet zomaar kunnen zeggen ja je slijmvlies is verdikt dus je zult snel ongi worden..das dus niet zo want je kunt dan wel degelijk zwanger zijn..maar kunnen ze dat nog niet zien.
Al bloeduitslag terug? Misschien zegt de arts daarom dat je snel ongi word? Lastig zeg. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt Kun je ook meteen met je man terug naar t ziekenhuis als er wat uitkomt..