Pijn- wie wil in mijn prive album meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loe, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Nou, het is wel apart he. Zalvoor t eerst zijnals ik.ongi wordy op dag 22 oid haha

2. Loe

Loe Niet meer actief

Ik mag naar huis
    Ze weten het niet.....

3. Loe

Loe Niet meer actief

#243 Loe, 7 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2013
    schiet mij maar af hoor. doe nu thuis een ovutest en krijg weer een dikke streep. andere test er ook bij, ga zo maar even foto maken. Of zat ik te bedenken: heeft de gyn in opleiding er nog niet zo heel veel super veel verstand van en zit ik VOOR mijn ei? is dan het slijmvlies ook dik? Nou ja, in elk geval heb ik dat nog een keer gevraagd: hij dacht echt NA ei. Schiet mij maar lek.....voor nu 2 paracetamol en naar bedje.

4. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Je ovu word wel al lichter meid.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Pijn kan ook komen door het groeien vd eitjes.... en ja..verdikt slijmvlies heb je al voor je eispring want ALS het eitje bevrucht raakt moet er al een "bedje" klaar liggen om het eitje op te vangen en te laten nestelen
    Ik weet het voor je ei al verdikt wordt want ivm de mmm heb ik veel echo's fehad om groeiende eitjes en bmslijm in de gaten te houden.

Met andere woorden.... je bent helaas geen steek verder.

6. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Ik denk dat arts in opleiding er alles van af weet anders staat hij niet alleen staan.

7. Loe

Loe Niet meer actief

dacht ik ook een beetje vanmorgen, laten we daar maar vanuit gaan (ondanks dat ik mijn vraagtekens heb hoor). Dus ff geeft weer een (raar) kruis, maar temp is omhoog. Voor het nog vreemdere heb ik nu een positieve ovutest volgens mij:( (heb van de week maar bijbesteld van die testen, dus voorlopig genoeg);)
    Foto staan in mijn album (over 30 sec)

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat ff het fout heeft met zijn stippellijn.
    Hij gaat soms wel omhoog maar de dag erna weer omlaag.
    Temp moet minimasl 3 dagen hoog blijven om een eisprong aan te geven.

9. Loe

Loe Niet meer actief

wat denk jij dan? temp is nu omhoog, maar nu ook een posi ovutest. Ik begrijp de combinatie niet meer?

zal nog eens twee hogere tempen ingeven, kijken wat hij zegt.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je ei nog moet komen.
    Temp je wel elke dag op hetzelfde tijdstip? En ook rectaal?

11. Loe

Loe Niet meer actief

dan zet hij de ovulatie pas op dag 19, maar dat zou volgens de doc niet kunnen.....en waarom is de ovu dan vandaag positief? kun jij dat plaatsen RogiJuli?

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Kijk..... nu zet hij het kruis verder weg.. zoals ik het ook verwacht ;)

13. Loe

Loe Niet meer actief

ja maar da's tegen de dokter in he met zijn echoapparaat.........;):p enne maar: hoe verklaar je dan ook nog de positieve ovu?:(

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Ok heb naar al je testjes gekeken.
    Ik denk dat alle kv testjes hebben gereageerd op het LH hormoon.
    Als je temp nu hoger blijft dan 37,2 is je eisprong geweest op dag 19.
    Maar als hij morgen weer lager is dan komt je ei nog en kan dat ook de posi ovu van vandaag verklaren.

Waarom de arts geen eitje zag weet ik niet. Je zei dat hij het slijmvlies wel liet zien, maar je eistokken niet heeft laten zien, dat bevreemd mij een beetje en geeft mij vraagtekens bij de gyn.
    Het kan namelijk niet zo zijn dat er vluchtig gekeken kan worden want vaak moet men wel even zoeken naar de eierstokken ;) en goed kijken of er eitjes inzitten (vask meerdere). En heeft hij ze wel allebei bekeken?

15. Loe

Loe Niet meer actief

jawel hoor, hij heeft beide eierstokken gezien. Beiden zagen er goed uit. Heb toen hij terugkwam nog gevraagd of er soms vocht in de buikholte zat van de eisprong waa rik last van kon hebben, maar nee, niets van dat alles. Eisprong was al geweest zei hij. In de eierstok zaten follikels van verschillende afmetingen zei hij, geen bijzonderheden. En ja, het waren meerdere eitjes in beide eierstokken.;) En naar de linker moest hij heeeel lang zoeken.;):)

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Aha........ meerdere eitjes in beide eierstokken... heeft hij de eitjes opgemeten ??
    Als er nog meerdere eitjes zitten kan hij nooit met zekerheid zeggen dat je ei mu al gesprongen is! Dat kan je pas met zekerheid zeggen als de groei is gevolgd en de grootste ineens weg is (als hij rond de 20mm was).
    Ik vind het maar een vreemde gyn met vreemde uitspraken.

Heb je ooit wel eens gedacht aan pcos??

17. Loe

Loe Niet meer actief

ik HEB pcos, altijd meerdere eitjes en een lichte vorm van PCOS zei de fertiliteitsarts destijds. Hij heeft er eentje opgemeten, de grootste follikel, maar allemaal goed zei hij. Dus hij WiST dat die er zat en zag dat dan niet aan als een follikel dat wil gaan springen? Ik hoop eigenlijk echt dat hij DAT soort dingen wel herkent als gyn in opleiding........ ik dacht eerlijk gezegd dat hij hem ging opmeten om te kijken of het geen cyste was oid. Maar verder heeft hij er niets over gezegd en had hij het maar over dat verdikte slijmvlies en heeft dus twee keer aangegeven dat de eisprong geweest was. Nou, schiet mij maar lek.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Waar hebben ze je eigenlijk op geprikt Loe?

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Ik moest in de mmm veel komen voor het opmeten vd eitjes en altijd was het slijmvlies verdikt als ik bij de eisprong in de buurt kwam. Dus dat zegt niks over een evt zwangerschap.

Ik denk dat je niet zwanger bent en je eisprong nog moet komen.. of dat je de pijn hebt door de pcos.
    Als ik het zo lees en je tempkaartje erbij zie (ook die van vorige maand) denk ik niet dat je een lichte vorm hebt, maar gewoon echt pcos hebt.
    Ik zou dit zeker nog een keer laten nakijken bij een gyn.

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oh en nog een hele rare vraag hoor ( maar lees het hier op het forum wel eens )

Mensen met PCOS die kunnen toch vaak positieve ovu testen hebben juist door de PCOS?
    Misschien verklaard dat dan wel je positieve ovu testen elke keer.

Deel Deze Pagina