Als je alles leest zie je dat ze gisterenavond nog naar de HAP is geweest op aandringen van haar man!
Je hebt gelijk ...overheen gelezen... sorry.... Maar had je dan nu wel ontstekingen in je bloed en/of was het beeld van de eierstokken gisteren veranderd ten opzichte van eergisteren??
Ja, de ontstekingswaarden waren goed, dat zei ik ook tegen de dokter van GISTERENAVOND die denkt evt. aan iets hormonaals of dus diveriticulitis. Dat hoefde niet zei hij, de ontstekingswaarden konden vandaag ook ineens verhogen. Maar i kan niet bepalen wat een dokter gaat zeggen he? Ik ben het niet vergeten te schrijven hoor dat we weer geweest zijn op de HAP, zie mijn berichtje van gisterenavond om 23.16. Edit: zie nu pas ook jouw aanvullende berichtje. Ik had geen goed gevoel bij deze doc. Als ik lees wat de symptomen zijn van diverticulitus of een endeldarmontsteking wat hij ook nog noemde, past dat er helemaal niet bij. Ze hebben geen bloed meer geprikt........dat was nu aan de huisarts zei hij. ook hebben ze geen echo meer gedaan. Ik weet dus nog steeds niets......
Uuuuuurmmmmm niet gelijk zo op je pik getrapt.. ik had er overheen gelezen en heb daar al mijn excuus voor aangeboden zoals je hierboven kan lezen!
ja onze berichtjes kruisden. Heb mijn berichtje ook aangepast, dacht echt even dat het aanvallend bedoeld was ofzo....... maar nee dus. Ik weet nog steeds niets verder.....
Vind het maar een raar ziekenhuis... ze laten je komen naar de hap omdat je veel pijn hebt, maar gaan geen onderzoeken doen om te kijken wat de pijn veroorzaakt en laten je het weekend doorlopen en dan moet maandag je huisarts maar onderzoek doen? Ik was nogmaals teruggegaan en niet weggegaan voordat ik duidelijkheid na onderzoek had! Je betaalt niet voor niets een godsvermogen aan zorgkosten...dan mogen ze daar best iets voor doen
Ik denk dat wij je er niet meer mee bij kunnen helpen. Ik snap je eerste vraag, maar verder weten wij nu nog minder dan jij natuurlijk. Ik hoop voor je dat je buikpijn snel over is en wens je veel sterkte.
Ik wil je veel sterkte wensen, maar dit is toch niet iets wat met een zwangerschap te maken heeft? Je man is gesteriliseerd, de kans dat je dannog zwanger raakt is nihil. Waarschijnlijk zit de wens voor een zwangerschap nog wel heel diep bij jou. Dat je nog ovulatietesten en zwangerschapstesten in huis hebt/haalt. Dit is absoluut niet aanvallend bedoeld trouwens. Het lijkt me namelijk verschrikkelijk als je nog een kindje zou willen, maar het dus niet meer kan. Ik hoop voor je wel dat ze de oorzaak van je pijn snel ontdekken.
RogiJuli, ja vind t ook wel een beetje apart hoor hier in het ziekenhuis. Maar ze voeren een onderzoek uit nav de diagnose dat zij denken dat er speelt en als het dat is niet, houdt het onderzoeken op en is er geen spoed. Ze zeggen ook hier, alleen spoedeisend, de rest is voor de huisarts...... Maaik, dat zie je verkeerd hoor. Mijn man en ik hebben lang getwijfeld over een tweede, dus het is nooit 100% nee geweest, maar we staan wel achter onze keuze. Het feit dat er ovulatietesten in huis nog zijn, heeft hier niets mee te maken. Misschien dat dat voor jou een koppeling heeft, maar voor mij niet. Het zou altijd welkom zijn als het toch raak was geweest, maar we staan absoluut achter onze keuze. Allebei. Dus ik denk dat dat jouw interpretatie is, en dat is voor iedereen verschillend.
Hmmm kan ik me wel iets bij voor stellen...Heb laatst ook zw.testen gekocht... Na een kindje door de pil, een kindje op "veilige dag" van persona (wel gepland) en een kindje met condoom..... Heb ik eigenlijk nergens geen vertrouwen meer in... Als het lijf dan ook nog raar doet, ik opeens drie dagen overtijd ben, met hoge temperatuur.. Ga je toch liever ff naar de drogist.... En ook al weet je dat de kans klein is, is het toch wel fijn als je even bevestiging hebt dat je lijf gewoon even van slag is..... En niet dat je net die ene bent op de 2000 (Al varieren die cijfers nogal) Tja en bevestiging is handig, maar moet je geen rare testen krijgen, natuurlijk....
haha, ja daar heb je gelijk in. Maar het maar net wat iemands interpretatie is. Ik wil gewoon wat weten, nou dan zorg ik dat ik het weet. Zo is het bij mij. Bij jou dus blijkbaar ook........
Inderdaad...Temperaturen en ovulatietesten geven alleen maar INZICHT in cyclus....en word je niet zwanger van.. Als ik echt nog een kindje zou willen ga ik desnoods wel naar de melkboer.... Of sleur ik manlief aan zn oren terug naar de uroloog.... (Bij wijze van spreken dan he?!.... Heb al "letterlijk" een elftal vrijwillers die willen... Hahahahaha)
Als dat zo is, dan prima. Ik baseer mijn gedachten op wat ik lees en dat is regelmatig een topic over zwangerschapstesten die eigenlijk niet zouden kunnen. Ik zou ook werkelijk niet weten waarom ik mijn cyclus bij zou willen houden als ik geen kindje meer wil. Speelt misschien voor mij mee dat wij nu al vrij lang bezig zijn met een tweede. Ik zal blij zijn als dit klaar is en verwacht daarna echt geen testen meer te doen. Al met al komt het wat maf over. Ik zou het dan nog kunnen begrijpen als je nog wel eens wens hebt, maar zo niet, dan niet helemaal. Maar zoals gezegd. Ik bedoel het niet verkeerd. Ik weet hoe diep de wens voor nog een kindje kan zitten.
Voor mij is dat niet hoor. Er staat in mijn topic waarom ik temperatuur. Ik hoop voor je dat het heel snel raak gaat zijn meid, wat jammer en moeilijk dat het zo lang duurt!
Ik heb een cyclus variërend van 23-34 dagen, vind het wel handig als ik weet wanneer die vlag komt.... Heb hier de pil nu toch liggen, maar idee van sterilisatie was ook om geen hormonen meer te hoeven nemen... (Ivm borstkanker in familie, bloeddruk etc)...
DAT vind ik dus ook handig, dat je een beetje een idee hebt wanneer je ongesteld bent, wat ik heb anders werkelijk geen enkel idee haha. En die verrassing vind ik niet zo leuk. Ik wilde ook geen hormonen meer, kon niet tegen de oestrogenen in de pil, dus geen enkele pil behalve de minipil cerazette. die heb ik dan ook vier jaar geslikt. Ik kreeg mastopathie van de pil (met oestrogenen), ook al was het de laagst gedoseerde. Dat was voor ons dus ook eveneens de reden voor sterilisatie.
Loe, met mij gaat het helemaal goedkomen. Daar heb ik wel vertrouwen in. @ Ceberus. Gezien je ervaringen een andere situatie. Als je overtijd bent dan een test doen lijkt me niet gek. @ Loe, ik wens je veel succes. Mijn mening blijft hetzelfde.
Succes? Maar waarmee dan? Ik hoop dat mijn buikpijn morgen minder wordt/over is en anders dat de huisarts iets weet waardoor het weggaat. Maar ik moet zeggen dat ik vind dat iemand best zijn mening mag geven. Maar daarbij vind ik wel dat je wel moet beseffen dat je niet in iemands hoofd kan kijken, ook niet bij 100+ keer topic, en dat het JOUW interpretatie is en degene die weet hoe een situatie is, alleen jijzelf bent. en dat wordt weleens vergeten geloof ik. Sommigen zijn nogal erg dwingend met hun mening te geven, en vragen indirect nog verantwoording ook. Sommigen zeggen : je kunt wel verwachten dat er vragen komen. Natuurlijk, geen probleem. Maar een beetje anders kan dit af en toe wel vind ik, vind het erg ver gaan soms en nog bot ook. Beetje respect naar elkaar en elkaar in hun waarde laten kan geen kwaad denk ik. Dat betekent dat je best je mening kan geven, maar het oordelen over iemand en ongeveer opleggen van een mening vind ik echt te ver gaan. Want dat is het idee wat ik er wel eens van krijg. Niet specifiek naar jou bedoeld trouwens maar meer in het algemeen.
Loe Je hebt een poos geleden toch precies zo'n topic geopend? En we hebben onlangs nog gemaild waarin je ook testen liet zien en waarin je op 25 mei schreef dat je net ongesteld was geweest? En dan open je hier op 6 juni weer een topic met de vraag of je zwanger kunt zijn? Niet lullig bedoeld, hoor. Maar je opent steeds dezelfde topic's met foto's van precies dezelfde vage testen. Tevens begin je vaak al te testen als je nog maar een paar dagen na je eisprong zit en ook dan heb je testen met lijntjes. Zoals ik al eerder schreef, denk ik dat de testen vals-positief reageren op een bepaald hormoon bij jou en dat de kans op een zwangerschap nihil is gezien de sterilisatie en de daarop volgende zaadonderzoeken. Ook gezien het feit dat je een paar dagen na je eisprong onmogelijk positief kunt testen. En alle keren bleek je niet zwanger te zijn. Maar daar krijg ik dan vervolgens helemaal geen reactie meer op... Succes verder!
Ja maar dat is dan toch je mening, je stelt mij daar toch geen vraag meer over? Ik weet ook niet wat ik dan moet antwoorden, ik heb een vraag en er komt een antwoord gebaseerd op een voorgaande vraag. Dat neem ik dan maar aan als antwoord, maar ik schiet er dus verder niet veel mee op. Waar had ik eigenlijk buikpijn op 25 mei dan? Maar goed, dat is dus wat ik bedoel met van 'je mening staat eigenlijk al klaar' op basis van een voorgaand topic en dan heb ik eigenlijk wel een beetje gehad. En er staat verder geen vraag meer voor mij in, dus waarop moet ik dan nog reageren? Het is geen afwijzing oid, maar ik kan er verder weinig mee dan in me opnemen als jouw mening toch? Ik heb nu buikpijn, vraag mee te denken. En ik wil helemaal niet lullig doen, maar ik heb er niets meer aan als iemand opnieuw oude koeien uit de sloot haalt zeg maar. Dus laat ik het daar maar bij. Het gaat om NU, niet om een oud topic. Buikpijn, niet om een sterilisatie. Maar goed, er zijn een aantal mensen die het wel begrijpen,anderen niet. Ik heb alleen geen zin om constant te antwoorden op vragen die uit een eerder topic komen, en ik hoop oprecht dat daar ook een beetje respect voor is. Ik WEET je mening, dus daar is het voor mij mee klaar. Probeer hem dan niet verder in te wrijven, dat is wat ik bedoel. Ik merk dat ik hier ook geirriteerd door raak. Denk dan: als je het onzin vindt wat ik vraag/het staat je niet aan, reageer dan niet. Je hebt je mening toch al gegeven? Wat is dan je doel? Waar IK iets aan heb? En ik heb het dus nu over buikpijn, dan denk ik nu dus ook: wat heb ik aan de reactie op vals positieve testen? Maar goed,da's mijn gedachte weer..........en om geen discussie uit te lokken, ga ik daar gewoon maar niet over en weer heen bakkeleien. Dus dat is hoe het op mij overkomt.